دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

ولایتی:همه ازغزه حمایت مادی‌ومعنوی کنند

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 255931
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی طی بیانیه‌ای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.
به گزارش جهان، علی اکبر ولایتی، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در این بیانیه‌ گفت: دور جدید خشونتها شامل حملات موشکی و پرتاب صدها موشک علیه شهروندان غیر نظامی در غزه که به جنایت هولناک و قتل عام ده‌ها مرد و زن و کودک مظلوم انجامیده، بار دیگر چهره‌ی خونخوار گرگ‌های صهیونیست را از پشت پرده‌ی تزویر سال‌های اخیر بیرون آورد و خطر حضور این غده سرطانی را در قلب سرزمین‌های امت اسلام، به غافلان و مسامحه‌کاران گوشزد کرد. مصیبت این حادثه‌ی هولناک برای هرمسلمان بلکه برای هرانسان باوجدان و باشرف در هر نقطه‌ی جهان بسی گران و کوبنده است.
 
وی افزود: دولت آمریکا در آغاز دوره چهار ساله جدید با همدستی در این جنایت بزرگ، خود را بیش از پیش روسیاه کرد و پرونده‌ی جرائم خود را به عنوان جنایتکار جنگی قطورتر ساخت. دولت‌های اروپائی با بی‌تفاوتی و شاید همراهی خود در این فاجعه‌، یک بار دیگر دروغ بودن ادعاهای طرفداری از حقوق بشر را ثابت کردند و شرکت خود را در جبهه‌ی ضدیت با اسلام و مسلمین نشان دادند.
 
همچنین در این بیانیه آمده است: برخوردهای مزورانه غرب به رهبری آمریکا و اروپا و استفاده ابزاری در سیاست‌ها و روش‌ها و اتخاذ شیوه‌های دوگانه علیه مسلمانان از یک سو و حمایت از صهیونیسم بین‌الملل از سوی دیگر شیوه‌ای شناخته شده است که مسلمانان را بر آن می‌دارد تا با درک صحیح و واقعی از آن خصوصا پس از تحولات بیداری اسلامی با وحدت و انسجام لازم در مقابل دشمن ددمنش و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به پا خیزند و با همدلی و همکاری دشمن صهیونیستی را در رسیدن به اهداف پلید خویش ناکام گذارند و توانمندی‌های جهان اسلام را در بازدارندگی هر چه بیشتر دشمنان اسلام نشان دهند.
 
دبیرخانه مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه، حمایت همه‌جانبه خویش را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته و از دولت‌ها، جریانات و ملل اسلامی و عربی دعوت کرد با حمایت‌های سیاسی، معنوی و مادی پشتیبان و حامی مردم مظلوم و ستمدیده غزه باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *