شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

انتقاد حداد عادل از گراني كاغذ

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 254305
حداد عادل گفت: اميدواريم در ايام «هفته كتاب» در زمينه كتاب و كتاب خواني گامي به پيش برداريم اگرچه به دليل گراني كاغذ ناشر و كتاب خوان و ديگر دست اندركاران نشر دچار مشكلات عديده اي شده اند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، غلامعلي حداد عادل نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، ضمن اظهار اميدواري از گامي رو به پيش در ايام هفته كتاب اظهار كرد: معتقدم اين رويداد قطعا نياز و ضرورت جامعه ايران بوده كه تا امروز و در طول 20 سال ادامه يافته است. در هر حال اين رويداد، اقدامي مثبت و في نفسه، ارزشمند است.

وي همچنين گفت: اميدواريم در ايام «هفته كتاب» در زمينه كتاب و كتاب خواني گامي به پيش برداريم اگرچه به دليل گراني كاغذ ناشر و كتاب خوان و ديگر دست اندركاران نشر دچار مشكلات عديده اي شده اند اما اميدواريم اين مشكلات به زودي حل شود و كتاب رونق روز افزون خود را پيدا كند.

مديرعامل بنياد دايره المعارف اسلامي در پايان تاكيد كرد: وضعيت امروز نشر و بحث گراني كاغذ را در حال حاضر بايد تحمل كرد تا ان شاء الله به زودي مشكلات رفع شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *