يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

نبرد اوباما و رامني در گاوبازی +تصاویر

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 252888
مردم كنيا دو گاو به نامهاي اوباما و رامني را به جان هم انداختند تا نشان دهند دل خوشی از رییس جمهور فعلی امریکا ندارند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در شرايطي كه بازار رقابتهاي انتخابات رياست جمهوري آمريكا داغ است و تنها چند روز تا انتخاب رییس جمهور جدید این کشور باقی مانده است، مردم كنيا در اقدامي عجيب ، دو گاو نر را به جان هم انداختند كه يكي از آنها را همنام نامزد حزب جمهوري خواه ميت رامني نامگذاري كرده بودند و گاو ديگر هم نام باراك اوباما ، نامزد حزب دموكرات و رئيس جمهور كنوني آمريكا را يدك مي كشيد.
 
  https://www.jahannews.com/images/docs/files/000252/nf00252888-1.jpg
 
مردم کنیا در سال 2008 از باراک اوباما نامزد کنیایی تبار انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا حمایت بسیار زیادی کردند و حتی روز انتخاب باراک اوباما در کنیا روز تعطیل اعلام شد.
 
پدر اوباما در روستایی در شمال شرقی کنیا به دنیا آمده بود. از این رو مردم این کشور روی تصمیمات اوباما پس از پیروزی در انتخابات حساب زیادی باز کرده بودند.
 
  https://www.jahannews.com/images/docs/files/000252/nf00252888-2.jpg
 
اما چهار سال بعد همه این امیدها به یاس مبدل شد. شهروندان کنیایی معتقدند اگرچه اوباما کنیایی الاصل است، اما هرگز برای دیدن ملت به کنیا نیامد و این کار او مردم را ناامید کرد، انگار که او هرگز فرزند کنیا نبوده است.
 
  https://www.jahannews.com/images/docs/files/000252/nf00252888-3.jpg
 
عده زيادي براي تماشاي اين مسابقه گاوبازي نمادين گردهم آمده بودند و اين دو گاو خشمگين در محاصره انبوه مردم كه با صداي طبل و فريادهايشان گاوها را تحريك مي كردند در ميان گل و لاي با هم جنگيدند. در نهايت گاو سياه كه نماد اوباما بود در مصاف باگاو سفيد كه نماد رامني بود به پيروزي رسيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *