چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

استیضاح در شرایط فعلی به نفع كشور نیست

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 247714
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مجلس خواست در برهه حساس فعلی از طریق تعامل و گفت و گو مشكلات و مسایل حوزه وزرش كشور را مرتفع كنند.
به گزارش جهان، حمیدرضا خصوصی ثانی در گفت و گو با جوان آنلاین با بیان اینكه امضای خود برای استیضاح محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان را پس گرفته است، گفت: عملكرد درخشان وی در المپیك كه به اذعان دست اندركاران حوزه ورزش كشور، یك درخشش بی نظیر بود، نشان می دهد كه وی فردی توانمند و علاقمند به مباحث حوزه وزرش است و اگر مجلس با ایشان همراهی كند قطعا می توان برخی مسایل و ضعف ها ی موجود را نیز برطرف كرد.

وی با تاكید بر اینكه استیضاح وزرا در شرایط فعلی به نفع كشور نیست، اظهار كرد: امروز كشور بیش از هر زمان دیگری به ارامش نیاز دارد وگرچه استیضاح حق نمایندگان مجلس است اما كاستی های حوزه وزرش انگونه نیست كه بخواهیم در برهه فعلی ، دغدغه تازه ای برای دولت ایجاد كنیم بلكه باید با گفتگو و تعامل مسایل را حل و فصل كنیم.

این نماینده مجلس تصریح كرد: باتوجه به اینكه فقط یكسال از عمر دولت باقیمانده است، روی كار امدن یك وزیر جدید هیچ دردی را از ورزش كشور دوا نمی كند.

او گفت: به نظرمن بهترین اقدام مجلس در این برهه می تواند این باشد كه از طریق برگزاری نشست های مشترك با وزیر ورزش، انتقاداتی كه به عملكرد وی وارد است را با ایشان در میان گذاشته و از طریق تعامل وهمفكری كمك كند تا این نقاط ضعف برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *