شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۲

گزارش ناامید کننده موسوی لاری به خاتمی/استانداران حرف سبزها را می زنند

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 247226
نماینده سید محمد خاتمی برای پیگیری انتخابات شوراها گزارش ناامید کننده ای را از جبهه اصلاح طلبان تقدیم وی کرده است.
به گزارش جهان به نقل از محدوده، شنیده شده پس از آن که سید محمد خاتمی موسوی لاری را مامور رایزنی با استانداران دولت اصلاحات جهت بررسی شرایط حضور در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا کرده، وی در گزارشی خطاب به سید محمد خاتمی از عدم هماهنگی میان استانداران و بی رغبتی برای ورود فعالانه در ستادها سخن به میان آورده است.

موسوی لاری همچنین گفته است، استانداران در جلسات خود از فعال نبودن بدنه اجتماعی اصلاحات سخن به میان آورده و می گویند امکان رای آوری ما بسیار سخت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرده که بخشی از استانداران دولت اصلاحات بیشتر حرف های سبزها را می زنند.

سید محمد خاتمی نیز در جلسه ای با اشاره به گزارش موسوی لاری تصریح کرده که وی زمینه حضور اصلاح طلبان را در انتخابات شوراها مساعد نمی داند.

وی همچنین با حیاتی خواندن انتخابات شوراها بر تمرکز جدی و تلاش بیشتر موسوی لاری برای هماهنگ ساختن انتخابات شوراها تاکید کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بعید می دونم با توجه به پخش و پلا شدن اصلاح طلبان و شکفی اساسی بی اونها بتونن حالا حالا ها تو مردم سر بلند کند/منظورم رای آوردن و این حرفاست البته این نظر شخصی منه
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی لازی مردی با منطق هستند و جزء یکی از بهترینها