پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

هیلی زوج انتخاباتی احتمالی ترامپ

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 880043
رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که کارزار انتخاباتی ترامپ انتخاب سفیر پیشین این کشور در سازمان ملل را به عنوان گزینه‌ای برای زوج انتخاباتی در صورت پیروزی او در انتخابات ماه نوامبر بررسی می‌کند.
هیلی زوج انتخاباتی احتمالی ترامپ
به گزارش جهان نيوز، کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا، به طور جدی انتخاب «نیکی هیلی» سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل را به عنوان یکی از گزینه‌ها برای زوج انتخاباتی و معاون اول رئیس‌جمهور در صورتی پیروزی او بررسی می‌کند.
 
هیلی به همراه «ویوک راماسواوی» و «ران دی‌سانتیس» یکی از رقبای اصلی جمهوری‌خواه ترامپ در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بود.
 
پایگاه خبری آکسیوس در این باره گزارش داد که ترامپ در صورتی که متقاعد شود هیلی می‌تواند در پیروزی در انتخابات ماه نوامبر، لغو زندانی‌شدن و همچنین برآمدن از پس هزینه‌های پرونده‌های چند میلیون‌ دلاری به او کمک کند، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل را انتخاب می‌کند.
 
اعضای حزب جمهوری‌خواه که به هر ۲ این سیاست‌مداران نزدیک هستند، بر این باورند که به هم پیوستن آن‌ها به نفعشان است، چراکه هیلی روابط ریشه‌داری با آن دسته از حامیان مالی دارد که نسبت به ترامپ احتیاط به خرج می‌دهند و او می‌تواند به ترامپ کمک کند که رای برخی از فارغ‌التحصیلان جمهوری‌خواه را به خود اختصاص دهد.
 
آکسیوس همچنین نوشت که اگر هیلی از ترامپ حمایت نکند و او در انتخابات پیروز نشود، بیش از پیش با قسمت عمده‌ای از محافظه‌کاران حزب جمهوری‌خواه که می‌توانند کارزار او را در یک انتخابات جدید ریاست‌جمهوری یا آینده او در این حزب را به خطر بیاندازند، ضدیت پیدا خواهد کرد.
https://jahannews.com/vdcaywnae49naw1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaywnae49naw1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *