يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

وقتی‌سوپراستارها وعروسك‌هارقابت مي‌كنند

جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 244502
در جديدترين آمار فروش رسمي فيلم‌هاي سينمايي در تهران، باز هم «كلاه قرمزي و بچه ننه» فاصله چند برابري خود را با رقبايش حفظ كرده و «تو، من» كه از هفته قبل اكران شد توانسته در دو روز اكران به فروش 78 ميليون توماني دست پيدا كند.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، جديدترين آمار فروش رسمي فيلم‌هاي سينمايي در تهران كه تا تاريخ 19 شهريور‌ماه ـ يك‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شنبه هفته‌اي كه گذشت ـ اعلام شده، «كلاه قرمزي و بچه ننه» به كارگرداني ايرج طهماسب با فروش يك ميليارد و 720 ميليون توماني در جايگاه نخست قرار دارد.

سومين فيلم‌ از فيلم‌هاي سينمايي شخصيت‌هاي عروسكي محبوب «كلاه قرمزي»، در 21 روز اكران خود در سينماهاي تهران به اين رقم فروش دست يافته و فعلا در 36 سينماي در تهران و چندين سينما در شهرستان به اكرانش ادامه مي‌دهد.

فيلم كمدي «ضد گلوله» كه در جشنواره فجر سال قبل مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفته بود، در جايگاه دوم فروش اكران عيد فطر قرار گرفته است.

در اين فيلم كه يك كمدي جنگي است، ‌مهدي هاشمي و مسعود كرامتي بازيگران اصلي هستند كه نقش خود را به زيبايي ايفا كرده‌اند.

«ضد گلوله» به كارگرداني مصطفي كيايي در 21 روز 377 ميليون تومان فروش داشته و اكرانش در 20 سينماي تهراني و همچنين شهرستان‌ها ادامه دارد.

فيلم موسيقيايي «بي‌خداحافظي» به كارگرداني احمد اميني هم به عنوان پربازيگر‌ترين فيلم اكران عيد فطر در جايگاه سوم فروش فيلم‌ها در سينماهاي پايتخت قرار دارد.

اين فيلم كه از حضور بازيگراني مانند محمدرضا فروتن، پگاه آهنگراني، كوروش تهامي، افشين هاشمي و ... بهره‌ مي‌برد، توانسته طي 21 روز به فروش 238 ميليون توماني دست پيدا كند.

فيلم سينمايي «تو، من» به كارگرداني محمد بانكي هم در دو روز اول اكران خود فروش 78 ميليون توماني را تجربه كرده است.

«تو، من» كه يك فيلم اجتماعي در حال و هواي «دو خواهر» است از بازي محمدرضا گلزار و الناز شاكردوست بهره مي‌برد و اكنون به سرگروهي «آزادي» در 22 سينماي تهراني و تعدادي از شهرستان‌ها اكران مي‌شود.

به گزارش ايسنا، در آمار منتشر شده از سوي فارابي، پرونده اكران «شور شيرين» با 230 ميليون تومان و «همه چي آرومه» با242 ميليون تومان كاملا بسته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *