شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

امر به معروف جبهه مستحکم جنگ نرم است

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب: 237758
امام جمعه صومعه‌سرا گفت: امر به معروف و نهی از منکر جبهه مستحکم و مقاوم در برابر جنگ نرم دشمن است.
به گزارش جهان به نقل از فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی عصر امروز در جریان برپایی رزمایش لسانی «امر به معروف» در این شهرستان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف اصلی و مهم عصر کنونی در راستای تحکیم پایه‌های فرهنگی جامعه است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک سازمان هدفمند در کشور راه‌اندازی شود، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم تا رسیدن به این جایگاه سازمانی نباید از وظایف خود برای مبارزه در میادین ضد فرهنگی غافل بوده و سکوت کنند.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به رزمایش لسانی امر به معروف در این شهرستان افزود: رزمایش امر به معروف نشان‌دهنده غیرت دینی و ملی مسلمانان ایرانی است.

وی مبارزه با روزه‌خواری، بدحجابی و بی‌عفتی را از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد و گفت: تذکر به انجام معروف و دوری گزیدن از منکر حتی به صورت زبانی نیز نوعی یادآوری به فرهنگ ملی و امری بسیار تاثیرگذار است.

صدیقی با تصریح بر اینکه دشمن در راستای تخریب فضای فرهنگی ملت در جنگ است، متذکر شد: امر به معروف و نهی از منکر جبهه مستحکم و مقاوم در برابر جنگ نرم دشمن است.

وی دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی را برای تخریب نظام، فرهنگ و تمدن و تمامیت ارضی کشور خطرناک دانست و یادآور شد: تنها با همدلی، همبستگی و پاسداری از دین و انقلاب می‌توان در برابر حربه‌های شوم دشمنان ایران پایدار و مقاوم بود.

امام جمعه صومعه‌سرا اذعان کرد: عرصه فرهنگی کشور عرصه خطرسازی بوده که با هوشیاری و بصیرت جمعی و شرکت مردم در صحنه‌های امر به معروف و نهی از منکر استوار می‌ماند.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان و دورشدن مضاعف مردم از منکر متذکر شد: ماه مبارک رمضان به دلیل رشد معنوی حاکم در بین مردم همواره از معضلات اجتماعی و فرهنگی می‌کاهد.

صدیقی ماه رمضان را زمینه‌ساز و بستر لازم برای خودسازی و تدبر درونی افراد برشمرد و عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان استوار جوامع اسلامی بوده که الگوسازی و تبلیغات مناسب امری اساسی در آن محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، رزمایش لسانی «امر به معروف» با حضور و مشارکت جمعی از بسیجیان، مدیران و روسای اداره‌های صومعه‌سرا در راستای مبارزه با روزه‌خواری و بد حجابی در سطح خیابان‌های این شهرستان اجرا شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به نظرم با وجود نیروی انتظامی نوبت به امر به معروف اشخاص نمی رسد