سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

بانوي روسي در شيراز مسلمان شد

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 236731
بانوي 28 ساله روسي با حضور در اداره كل تبليغات اسلامي استان فارس با اداي شهادتين رسما به دين مبين اسلام و مذهب حقه تشيع گرويد و مسلمان شد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، آنجلا كه پس از مسلمان شدن نام آسيه را براي خود برگزيد، در حضور حجت‌الاسلام شكرالله دانش، معاون فرهنگي، آموزشي و پژوهشي و حجت‌الاسلام محسن روحاني، مسوول واحد فرق و مذاهب تبليغات اسلامي فارس، با به‌جا آوردن آداب رسما دين اسلام را برگزيد.

آسيه در اين خصوص گفت: كارشناس موسيقي هستم و از طريق فضاي مجازي با اسلام آشنا شده و‌ آن را به‌عنوان دين رسمي‌ام انتخاب كردم.

وي اضافه كرد: اسلام ديني بسيار جذاب است و همين جذابيت‌ها مرا به‌خود جلب كرد و واداشت تا قبول كنم و مسلمان شوم.

آسيه با ابراز خرسندي از اين‌كه دين اسلام را برگزيده است، خاطرنشان كرد: از نظر من حجاب، به معناي داشتن پوششي مناسب است نه محدوديت.

اين بانوي تازه مسلمان تصريح كرد: اسلام براي تمام نيازهاي روحي و رواني انسان برنامه و آموزه‌اي خاص دارد.

آسيه با اشاره به اهميت معرفي بيشتر دين اسلام در فضاي مجازي افزود: جاي يك سايت معرفي اسلام مثلا تحت عنوان توريسم اسلامي در فضاي مجازي خالي است كه اميدوارم كارشناسان مذهبي در اين مورد تلاش بيشتري داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *