شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰
۱۱

مجری‌جنجالی درشبکه سلطنت‌طلبان+فیلم

سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۳۳
کد مطلب: 231710
«خانواده های متوسط را به فقیر تبدیل کردند. ما 80 درصد خانواده متوسط داشتیم؛ 70 درصد مثلا که این 70 درصد را به آدم های فقیر تبدیل کردند[!]»
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، "سید محمد حسینی" مجری برنامه سیمرغ شبکه سوم سیما که به آمریکا رفته است، با حضور در شبکه سلطنت طلب پارس به تخریب طرح هدفمندسازی یارانه ها پرداخت.
وی مدعی شد: در گذشته اگر جمهوری اسلامی به طور مثال صد میلیون دلار گندم وارد می کرد، آن را به قیمت چهل میلیون دلار به دست مردم می رساند و شصت میلیون دلار دیگر را خود دولت پرداخت می کرد، اما حالا این پول به جیب بانک ها می رود.

 دیدن فیلم

حسینی که سابقه حمایت از فتنه سبز را در کارنامه خود دارد، افزود: مسئولان با این طرح خانواده های متوسط را به خانواده های فقیر تبدیل کردند.
وی در ادامه مدعی شد: ما 80 درصد خانواده متوسط داشتیم؛ 70 درصد مثلا که این 70 درصد را به آدم های فقیر تبدیل کردند و از ثروتمندان هم پول نگرفتند که به فقرا بدهند، بلکه از طبقه متوسط گرفتند، خودشان خوردند و این ها را هم فقیر کردند[!].
شایان ذکر است، شبکه های ماهواره ای اپوزیسیون قبل از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، تلاش خود را برای ناامید کردن مردم و سیاه نمایی علیه این طرح کلید زدند و با ادعاهای عجیبی چون «سیل گداها در ایران به راه خواهد افتاد»، «تورم بالای 300 درصد پیش می آید» و ... سعی در ناکام کردن این طرح ملی داشتند.

هدفمندی یارانه ها طرحی است که در بسیاری از کشورها به اجرا درآمده و با موفقیت های قابل توجهی که اصلی ترین آن ایجاد عدالت اجتماعی است همراه بوده است. البته در این میان طبیعی است، افراد برخوردار و پرمصرفی که بیشترین استفاده را از یارانه ها می بردند به ایجاد شبهه و سنگ اندازی در راه این طرح بپردازند.
طبق آمارهای موجود، بعد از اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها، فاصله طبقاتی در ایران کاهش یافته، قدرت خرید مردم بالا رفته و در مصرف حامل های انرژی صرفه جویی قابل توجهی صورت پذیرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالا قدرت خرید شما بالا رفته نه مردم متوسط جامعه
مرغ تا پارسال کیلویی 2500 تومان بود الان 2 برابر شده یعنی قدرت خرید بالا رفته ؟؟؟
برادران آقای حسینی در صدا و سیما مشغول کار هستند!چرا باید از یک خانواده چند نفر در یک سازمان دولتی مشغول کار باشند؟! و خانواده هایی هم هستند که حتی یک نفرشان هم حقوق بگیر دولت نیستند!اینها تبعیضهایی است که باعث نمایان شدن امثال آقای محمد حسینی میشود!و این برای نظامی که ادعای عدالت دارد اصلا خوب نیست!
Iran, Islamic Republic of
حرفاي اين مرتيكه بي مزه رو قبول ندارم ولي خدائيش بداد ملت برسيد .
خدائيش خوبي و ازخودگذشتگي و همراهي مردم داره به بالاترين حد خودش مي رسه
Iran, Islamic Republic of
تو فعلا با دلارهایی که به بهای وطن فروشی میگیری حال کن، ملت خودش می دونه چطور با مشکلاتش کنار بیاد
اين مجري از كي تا حالا كارشناس اقتصادي شده تا توي ايران بود كه كارشناس لودگي و مسخرگي بود
اینکه ملت مشکلات زیاد اقتصادی دارن درست اما یقینا به امثال توی خائن که برای دو زار جیفه دنیا مجیز گوی دشمن درجه یک ملت شدی رو نخواهند داد. تو برو با یانکی ها حال کن نمی خواد دل برای ملت بسوزونی اقای نون به نرخ روز خور
Iran, Islamic Republic of
من خوشم نمیاد از لودگی این یارو.
ولی پر بیراه هم نگفته
Iran, Islamic Republic of
یکی به ایشون یادآوری کنه که وی هیچ گاه یک دلقک جلف بیشتر نبوده است
بالاخره 70 درصد متوسط داریم یا 80 درصد جناب؟؟؟؟
یکی باید بیاد اول به این یارو حرف زدن یاد بده....هه...
آقای حسینی شما که با دلارهای آمریکا طبقه اول هستی .
البته یارانه افراد خارج نشین رو قطع کردن و صدات درآمده هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
اونكه از اولش كم داشت و شيرين عقل بود . ولي دولت با كارهاي غير عقلائي و غير كارشناسي وغير اسلامي باعث تورم شديد شده .