شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

اسرائیل نژادپرست‌ترین دولت در جهان است

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 230773
نویسنده مشهور اسرائیلی با انتقاد شدید از افزایش روزافزون نژادپرستی در رژیم صهیونیستی این رژیم را نژادپرست‌ترین دولت در جهان برشمرد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از روزنامه کویتی"القبس"، "سامی میخائیل" نویسنده مشهور اسرائیلی که در کنفرانس انجمن بین‌المللی مطالعات اسرائیلی در دانشگاه حیفا سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: سطح نژادپرستی در اسرائیل در حال افزایش است در حالی که برخی طرف‌ها در کنست و دولت از طریق اظهارات مردود و یا وضع قوانین ضد دموکراسی و ضد سازمان‌های حقوق بشر، پدیده نژادپرستی را تشویق می‌کنند.

وی افزود: در هر صورت اسرائیل می‌تواند به داشتن لقب نژادپرست‌ترین دولت در جهان پیشرفته افتخار کند.

میخائیل همچنین تصریح کرد: اسرائیل با خطر مواجه است و باید رهبران اسرائیلی درک کنند که اسرائیل در شمال اروپا نیست بلکه در قلب خاورمیانه است که در آن جایگاهی ندارد و نسبت به آن کینه و نفرت وجود دارد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به فرهنگ فاسد رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: فرهنگ اسرائیل مسموم است ما از مهد کودک تا زمان پیری به فرزندانمان نفرت، تردید و حس حقارت نسبت به دیگری و بویژه اعراب را آموزش می‌دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *