چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

مادرآمریکایی درحین خفه‌کردن پسرش+ عکس

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب: 228612
يك زن آمريكايي كه گفته مي‌شود تحت تاثير ماده شيميايي «نمك حمام» بوده در حالي كه به پسر 3 ساله‌‌اش حمله كرده بود، بدست ماموران پليس نيويورك كشته شد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، ماموران پليس معتقدند كه اين مادر 35 ساله به نام «پاملا مك‌كارتي» پيش از اين اقدام وحشيانه، ماده شيميايي خطرناكي موسوم به «نمك حمام» را مصرف كرده است. آنها مي‌گويند پاملا در حالي كه تحت تاثير اين ماده شيميايي بود با ضربات مشت به سوي پسر خردسال خود حمله ور شد و در حالي كه صداي غرشي شبيه به حيوانات از خود در مي‌آورد، تلاش مي‌كرد تا پسرش را خفه كند. اين زن ناگهان متوجه حضور دو نوجوان شد كه در اطرافش سرگرم بازي بسكتبال بودند. زن بي‌اختيار و با همان حالت غرش به سرعت دنبال اين دو نوجوان دويد. او در حين دويدن متوجه يك سگ شد و به سوي اين حيوان نيز حمله كرد تا آن را خفه كند.



ماموران پليس كه توسط ساكنان محلي از موضوع مطلع شده بودند خود را به محل حادثه رساندند. آنها در ابتدا موفق نشدند با اسپري فلفل اين زن را متوقف كنند و به ناچار از اسلحه شوك الكتريكي استفاده كرد. مك‌كارتي كه بالاخره متوقف شده بود به نزديكترين بيمارستان منتقل شد اما نتيجه كالبدشكافي نشان داد كه او حدود دو تا سه روز پيش تجربه يك حمله قلبي خفيف را داشته است. پسر خردسال اين زن نيز كه صدمه ديده بود در بيمارستان تحت درمان قرار گرفت.

به گزارش پايگاه اينترنتي ناين نيوز، نمك حمام كه يكي از مخدرهاي شيميايي بسيار خطرناك با عوارض غير قابل پيش بيني است، عامل يك جنايت رواني ديگر بوده كه به تازگي توسط مردي از اهالي ميامي صورت گرفته بود. اين مرد تحت تاثير «نمك حمام» مقابل چشم عابران و شاهدان در كنار يك بزرگراه در حال جويدن چهره يك مرد بي‌خانمان بود كه در آخر نيز با دخالت نيروهاي پليس كشته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *