شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 879287
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (1403)، در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی و با تکرار تجربه حضور ناشران و با شعار «بخوانیم و بسازیم» برگزار می‌شود.
زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایبنا، شمارش معکوس برای آغاز نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران آغاز شده است. این دوره از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» برپا خواهد شد. ثبت‌نام از ناشران متقاضی حضور در این دوره، از ۲۹ فروردین‌ماه آغاز شد و پنجم اردیبهشت‌ماه به پایان رسید. ناشران مجازند کتاب‌های منتشر شده از سال ۱۳۹۹ به بعد را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کنند.

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب ۱۴۰۳ تهران
سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرده و تا بیست و نهم اردیبهشت ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد (۱۴۰۳/۰۲/۱۹ الی ۱۴۰۳/۰۲/۲۹). همزمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، بخش مجازی نمایشگاه کتاب نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید برای علاقه‌مندان به کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز مهیا می‌کند.

مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز طبق سنت چند ساله برگزاری نمایشگاه به منظور دسترسی آسان‌تر بازدید کننده‌ها در مصلی امام خمینی (ره) برپا می‌گردد. در ادامه می‌توانید راه‌های دسترسی، ورودی‌ها، پارکینگ‌ها، امکانات و … را که برای شما تهیه کرده‌ایم مطالعه بفرمائید.
https://jahannews.com/vdciv3avyt1ayr2.cbct.html
jahannews.com/vdciv3avyt1ayr2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *