دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آموزش دانلود و نصب همراه بانک رفاه، بلوبانک و همراه بانک سامان برای آیفون

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 876699
به لطف پیشرفت‌های روزافزون دانش فناوری، زندگی در دنیای مدرن بسیار آسان و انجام امور مالی مختلفی نظیر انتقال وجه و پرداخت اقساط بانکی، بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفاً با نصب همراه بانک رفاه ایفون و فشردن یک دکمه امکان‌پذیر گشته است.
آموزش دانلود و نصب همراه بانک رفاه، بلوبانک و همراه بانک سامان برای آیفون
به لطف پیشرفت‌های روزافزون دانش فناوری، زندگی در دنیای مدرن بسیار آسان و انجام امور مالی مختلفی نظیر انتقال وجه و پرداخت اقساط بانکی، بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفاً با نصب همراه بانک رفاه ایفون و فشردن یک دکمه امکان‌پذیر گشته است. اپ‌های بانکی به عنوان نقطه عطف تحولات نظام بانکی ایران، نقش مؤثری را در ارتقای بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتالی ایفا کرده و نحوه دریافت خدمات بانکی را دستخوش تغییراتی بنیادین کرده‌اند. به موهبت وجود این اپ‌ها، دیگر انتظار در صف‌هایی طولانی برای انجام امور مختلفی نظیر افتتاح حساب، ثبت و انتقال چک‌های صیادی و پرداخت اقساط و تسهیلات بانکی در صف‌های طولانی شعب بانکی معنایی ندارد و دریافت خدمات مختلفی بانکی به واسطه نصب این اپ‌ها در هر زمان و مکانی فراهم شده است. در این مطلب با نحوه دانلود و نصب سه مورد از برترین اپ بانکی همراه بانک رفاه، بلو بانک نسخه ios و بلوبانک سامان برای ایفون آشنا خواهید شد و اطلاعات سودمندی را درباره امکانات بی‌شمار هرکدام کسب خواهید کرد.

موبایلت بانک سامان؛ ابزاری نوین و کارآمد برای مدیریت امور بانکی

دو دهه فعالیت درخشان و کسب جوایزی گران‌بها از مؤسسات مالی داخلی و خارجی موجب شده است که بانک سامان به نامی آشنا برای ایرانیان مبدل گردد. این بانک که پیش از این با طراحی بلو بانک برای ایفون، خود را در کشور مطرح کرده بود، این بار به تازگی اقدام به انتشار اپی کارآمد به نام موبایلت بانک سامان ایفون کرده است تا انجام امور بانکی را برای مشتریان خود بیش از پیش آسان کند. این اپلیکیشن کاربردی علاوه بر طراحی زیبا و اجرای سبک و روانی که دارد، از امکانات بی‌شماری برای تسهیل دریافت خدمات بانکی الکترونیکی و مدیریت امور مالی برخوردار گشته است. با دانلود موبایلت بانک سامان ایفون و نصب این اپ کارآمد می‌توانید حساب‌های بانکی خود را مدیریت و گزارش کامل و پرجزئیاتی از تردد مبالغ برداشتی و واریزی خود در بخش داشبورد اپ بانک سامان ios دریافت کنید. انتقال وجه از روش‌های گوناگونی نظیر ساتنا، پایا، سپرده و کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی و جرایم رانندگی و افتتاح غیرحضوری سپرده از دیگر امکاناتی است که در همراه بانک سامان برای آیفون گنجانده شده است. ناگفته نماند که در این اپ بخشی نیز به مدیریت چک‌های صیادی (استعلام، انتقال، ثبت، تائید و رد) اختصاص داده شده است تا تمام امور مرتبط به چک‌های بانکی صرفاً به واسطه موبایل بانک سامان برای آیفون و بدون نیاز به حضور فیزیکی به شعب صورت پذیرد.

دانلود نسخه جدید موبایلت بانک سامان برای آیفون

چنانچه از کاربران باسابقه گوشی‌های آیفون باشید، حتماً می‌دانید که امکان دانلود برنامه بانک سامان ایفون و دیگر اپ‌های ایرانی از اپ استور به علت محدودیت‌های ایالات متحده امکان‌پذیر نیست و برای دانلود و دسترسی پیوسته به این اپ‌ها، نصب بازارچه سیبچه ضرورت دارد. سیبچه به عنوان یکی از برترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های عرضه اپ‌های ایرانی در ios سال‌هاست در زمینه ارائه راهکارهای مبتکرانه برای حل محدودیت‌های استفاده از این گوشی‌های پرطرفدار در ایران مشغول است. این بازارچه اکنون با بهره‌گیری از فناوری ادهوک توانسته محدودیت‌های تحمیلی اپل را برای نصب اپ‌های ایرانی دور بزند و لذت استفاده از نهایت ظرفیت این گوشی‌های پرطرفدار را بدون هیچ محدودیتی برای ایرانیان فراهم کند. بنابراین برای نصب نرم افزار بانک سامان ios ابتدا باید مرورگر سافاری خود را باز کرده و سیبچه را جستجو و نصب کنید و سپس اقدام به دانلود نرم‌افزارهای بانکی موردنیاز خود نمایید.

نصب همراه بانک سامان روی ایفون

پس از پرداخت هزینه حق اشتراک و تکمیل فرآیند نصب بازارچه سیبچه باید عبارت اپلیکیشن بانک سامان برای ایفون را در فضای خالی جستجوگر این بازارچه تایپ کنید تا به صفحه اختصاصی این اپ هدایت گردید. در این مرحله کافی است دکمه آبی‌رنگ دانلود را بفشارید تا همراه بانک سامان برای آیفون download و نصب گردد. پس از نصب موبایلت بانک سامان، اپلیکیشن را باز کنید و کد ملی و اطلاعات کارت بانکی خود (شماره کارت بانکی، رمز ایستا و CVV2) را در بخش‌های خالی وارد نمایید تا فرآیند فعال‌سازی حساب شما تکمیل گردد. فراموش نکنید که نام کاربری شما همان شماره سپرده شماست.
 

برنامه بلو بانک ایفون؛ جهشی بلند بسوی بانکداری دیجیتالی

بلو بانک سامان ایفون با شعار «بلو؛ ولی دوست‌داشتنی» چند سالی است که پا به عرصه رقابت با دیگر اپ‌های بانکی کشور نهاده و نشان داده است که ظرفیت نظام بانکداری در ایران تا چه میزان آمادگی استقبال از نسل جدید برنامه‌های بانکی یعنی اپ‌های تمام دیجیتالی را دارد. بلو بانک برای ios همان‌طور که گفته شد، نئوبانکی تمام دیجیتالی است، بدین معنا که هیچ شعبه‌ فیزیکی در کشور ندارد و توسط بانک سامان پشتیبانی می‌شود. بنابراین سپرده‌های بلوبانک در بانک سامان نگهداری شده و کارت‌های صادر شده این بانک نیز با پیش‌شماره‌های بانک سامان به مشتریان ارائه می‌شوند. اما بلو بانک برای اپل چه امکاناتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد؟ در پاسخ باید گفت که بلو بانک سامان ایفون قادر است خدماتی از قبیل: انتقال پول، نمایش درآمدها و هزینه‌ها، پرداخت خودکار قبوض خدماتی، مسدودسازی کارت و افتتاح حساب با احراز هویت و فعال‌سازی تمام آنلاین را به کاربران خود ارائه کند. ناگفته نماند که کاربران با دانلود بلوبانک برای ایفون با لینک مستقیم و افتتاح حساب آنلاین در این بانک می‌توانند کارت بانکی خود را رایگان در محل مدنظر خود دریافت نمایند.

راهنمای نصب بلو بانک برای ایفون

دانلود بلوبانک سامان برای ایفون و نصب این اپ نیز مستلزم خرید اشتراک ماهانه سیبچه و نصب این بازارچه روی گوشی آیفون شماست. پس از نصب سیبچه می‌توانید همراه بانک بلو بانک ایفون را دانلود و باز کرده و سپس با وارد کردن اطلاعاتی نظیر شماره همراه و سریال پشت کارت ملی و احراز هویت اینترنتی، مراحل ثبت‌نام بلو کارت بانک سامان برای ایفون را نهایی و نصب بلو بانک برای ios را تکمیل کنید.

همراه بانک رفاه آیفون؛ راهکاری هوشمندانه برای انجام تمام امور بانکی

بانک رفاه با بیش از نیم قرن تجربه و هزاران شعبه در شهرهای مختلف کشور، از اپی اختصاصی و شایسته در شان قدمت بالای خود بهره می‌برد: موبایل بانک رفاه ایفون با ده‌ها قابلیت مختلف کارگزار کارآمد و درخوری برای حفظ اعتبار بانک رفاه محسوب می‌شود. همراه بانک رفاه نسخه جدید ios رایگان با ارائه خدماتی از قبیل: انتقال وجه به روش‌های پایا، ساتنا، درون بانکی و کارت به کارت، خرید شارژ اعتباری، پرداخت اقساط بانکی، ارسال صورت‌حساب به پست الکترونیکی، استعلام وضعیت چک بانکی و پرداخت قبوض خدماتی توانسته است تمام نیازهای کاربران خود را برطرف نماید. با دانلود همراه بانک رفاه برای ایفون به راحتی می‌توانید در سامانه ثنا ثبت‌نام کرده و درخواست فروش سهام عدالت خود را ثبت کنید. دریافت موقعیت مکانی نزدیک‌ترین شعبه بانکی، دریافت کد شبا، فعال‌سازی موبایل بانک و درخواست ارسال پیامک برای چک‌های برگشتی از دیگر قابلیت‌هایی است که با نصب همراه بانك رفاه براي ايفون می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند گردید.

فعال سازی همراه بانک رفاه

پس از دانلود همراه بانک رفاه برای ایفون رایگان می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه بانک رفاه در نزدیکی خود مراجعه کرده و نام کاربری و گذرواژه خود را برای فعال‌سازی حساب خود دریافت کنید. پس از وارد کردن نام کاربری و گذرواژه در فیلدهای خالی کافی است دکمه ثبت‌نام را بفشارید تا فرآیند فعال‌سازی همراه بانک رفاه ios تکمیل گردد.


سخن آخر

اپ‌های بانکی با ظهور خود در دهه گذشته، دریافت خدمات بانکی را سرعت و سهولت بخشیده و انجام محدوده وسیعی از عملیات بانکی را در هر زمان و مکانی با فشردن یک دکمه امکان‌پذیر کرده‌اند. موبایلت، همراه بانک رفاه و بلوبانک برای آی او اس نیز به عنوان سه مورد از برترین اپ‌های بانکی کشور، سهم بزرگی را در تحول نظام بانکی ایران ایفا کرده و گام بلندی را بسوی بانکداری دیجیتالی برداشته‌اند.
https://jahannews.com/vdccoeq4o2bqme8.ala2.html
jahannews.com/vdccoeq4o2bqme8.ala2.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *