يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

۲۳۷ شرور پایتخت بازداشت شدند

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 872929
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: با تلاش همکارانم ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به چاقوکشی، خفتگیری، زورگیری، عربده کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
۲۳۷ شرور پایتخت بازداشت شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از عملیات ۴۸ ساعته این پلیس در دستگیری اراذل و اوباش و عاملان ناامنی، چاقوکشی و خفت گیری در تهران خبر داد.

وی گفت: با تلاش همکارانم ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به چاقوکشی، خفتگیری، زورگیری، عربده کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ راستی با بیان این مطلب که از بین دستگیر شدگان ۱۶ گروه از اراذل در باند‌های ویژه بودند گفت: عاملان حمله به یک سوپر مارکت با قمه و شمشیر، مسببین تخریب ۶ دستگاه خودرو، عاملان چاقوکشی در شرق تهران، اراذلی که در دربند تهران هزینه پارکینگ را از مردم می‌گرفتند و همچنین عاملان تیراندازی در یافت آباد، جزو دستگیرشدگان هستند.
 
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد: در بین دستگیرشدگان افرادی بودند که برای خندیدن اقدام به آتش زدن یک فرد با بنزین کردند که هم فردی که آتش زده و هم فردی که بنزین ریخته بود دستگیر شد.

وی با بیان اینکه از دستگیرشدگان ۱۲ قبضه سلاح جنگی و ۷۰ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد از کشف دو و نیم کیلو ماده مخدر صنعتی از باند آریو نیز خبر داد.

سرهنگ راستی افزود: ۵۰۰ هزار انواع مواد محترقه نیز از اراذل و اوباش کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی از بازدید پلیس از ۲۵۰ واحد صنفی و پلمب ۶۰ واحد صنفی به جرم پخش مواد مخدر، محل شرارت و همکاری با اراذل خبر داد.
https://jahannews.com/vdceww8vojh8foi.b9bj.html
jahannews.com/vdceww8vojh8foi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
مسئله اینجاست که چرا هر چه این اراذل و اوباش را جمع میکنید، تمام نمی‌شوند و خیلی‌هایشان دوباره دست به شرارت میزنند؟