دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

دستگیری فروشنده سکه‌های تقلبی

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 872611
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲فروشنده سکه‌های تقلبی خبر داد.
دستگیری فروشنده سکه‌های تقلبی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی مراجعه مالک یک مغازه طلافروشی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو، وی مدعی بود تعدادی سکه طلا از ۲ مرد جوان خریداری کرده است و سپس متوجه شده است سکه‌ها تقلبی می‌باشد، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تحقیقات پرونده ادامه تا اینکه مجدداً خبر مشابه‌ای مبنی بر فروش سکه‌های تقلبی از مالک یک مغازه طلافروشی و حضور ۲ مرد جوان در طلافروشی دریافت شد و به سرعت تیم عملیات کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: با حضور در محل ۲ مرد جوان که با ظاهری آراسته قصد فریب خریدار را داشتند دستگیر شدند و بازرسی از اموال متهمان ۵۳ قطعه سکه تقلبی که با آب طلا رنگ شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به فروش سکه‌های تقلبی به واحد صنفی طلافروشی اعتراف کردند.

وی گفت: با بررسی پرونده‌های مشابه، مشخص شد متهمان پرونده‌ها یکسان بوده و متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند با مشاهده مدارک و مستندات پلیس به ۳ فقره کلاهبرداری و فروش سکه‌های تقلبی اعتراف کردند.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی مال باختگان دیگر ادامه دارد و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.
https://jahannews.com/vdccsiq4s2bqme8.ala2.html
jahannews.com/vdccsiq4s2bqme8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *