کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری فروشنده سکه‌های تقلبی

15 اسفند 1402 ساعت 15:40

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲فروشنده سکه‌های تقلبی خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی مراجعه مالک یک مغازه طلافروشی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو، وی مدعی بود تعدادی سکه طلا از ۲ مرد جوان خریداری کرده است و سپس متوجه شده است سکه‌ها تقلبی می‌باشد، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تحقیقات پرونده ادامه تا اینکه مجدداً خبر مشابه‌ای مبنی بر فروش سکه‌های تقلبی از مالک یک مغازه طلافروشی و حضور ۲ مرد جوان در طلافروشی دریافت شد و به سرعت تیم عملیات کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: با حضور در محل ۲ مرد جوان که با ظاهری آراسته قصد فریب خریدار را داشتند دستگیر شدند و بازرسی از اموال متهمان ۵۳ قطعه سکه تقلبی که با آب طلا رنگ شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به فروش سکه‌های تقلبی به واحد صنفی طلافروشی اعتراف کردند.

وی گفت: با بررسی پرونده‌های مشابه، مشخص شد متهمان پرونده‌ها یکسان بوده و متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند با مشاهده مدارک و مستندات پلیس به ۳ فقره کلاهبرداری و فروش سکه‌های تقلبی اعتراف کردند.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی مال باختگان دیگر ادامه دارد و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.


کد مطلب: 872611

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/872611/دستگیری-فروشنده-سکه-های-تقلبی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com