کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همسر شهید مدافع حرم «سجاد طاهرنیا» بهشتی شد +فیلم

30 بهمن 1402 ساعت 8:38

نسیبه علیپرست لشکاجانی همسر شهید مدافع حرم «سجاد طاهر نیا» به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.


گروه فرهنگی جهان نیوز: همسر شهید سجاد طاهرنیا بعد از تحمل یک دوره بیماری، به ملکوت اعلی پیوست و دردانه‌های این شهید خیلی زود بی مادر هم شدند.

نسیبه علیپرست لشکاجانی همسر شهید مدافع حرم «سجاد طاهر نیا» پس از یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و درگذشت. از وی دو فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است.

بخشی از مصاحبه خانم نسیبه علی پرست/ شهدا به حفط حجاب تاکید داشتند
شهدا همواره بر حفظ حجاب تاکید داشته‌اند و اظهار علاقه و پیروی از راه شهدا جز با حفظ حجاب و ولایتمداری امکان پذیر نیست. مسئله بدحجابی در جامعه یکی از دغدغه های شهید طاهرنیا بود و ایشان همواره از وضعیت بدحجابی در شهرها متاثر می شدند.

متاسفانه نمی‌توان با چشم بستن به روی این مسئله و انکار آن، از مواجهه با چنین معضلی دوری کرد و وضعیت را سروسامان داد و مسئولان مربوطه باید در این باره اقدامات جدی انجام دهند. به طور حتم دغدغه مندی مسئولان مربوطه و اقدامات عملی که باید در راستای فرهنگ سازی در این زمینه انجام شود می تواند مانع از بروز بدحجابی در جامعه شود. استان گیلان خاستگاه هشت هزار شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

در وصیت نامه تمام شهدا بر ولایتمداری و حفظ حجاب تاکید شده و کسانی که ادعای پیروی از خط شهدا را دارند باید پیرو ولایت فقیه و حافظ حجاب در جامعه باشند. نقدهایی که به وضعیت حجاب در سطح استان شده را می توان به عنوان نکته ای سازنده مورد نظر قرار داد و درباره ساماندهی به این وضعیت تلاش کرد تا حجاب زنان و دختران این استان، زیبنده عقبه هشت هزار شهید و مدافعان حرم باشد.  شهدا لبیک یا حسین (ع) را در عمل ثابت کرده اند و ما نیز نمی توانیم تنها به گفتن این جمله و اینکه پیرو شهدا هستیم، بسنده کنیم بلکه پیرو راه شهدا بودن نیازمند عمل کردن به آرمان های شهدا است و ولایتمداری و حفظ حجاب نیز از آرمان های مهم شهدا محسوب می شود.

فیلم
 

بیشتر بخوانید:
شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا به روایت همسر/ پسرش را ندیده از دنیا رفت


کد مطلب: 870671

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/870671/همسر-شهید-مدافع-حرم-سجاد-طاهرنیا-بهشتی-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com