شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

ستایش ژاپنی‌ها از یک ایرانی؛ این بازیکن ستاره هالیوود است؟/ او خوش تیپ‌ترین بازیکن آسیاست!

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 868966
کاربران ژاپنی در جریان مسابقه و بعد از آن در شبکه‌های اجتماعی مشغول ستایش از ‏سردار آزمون هستند.
خوش تیپ‌ترین بازیکن آسیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری، در جریان برد تاریخی و دلچسب ایران مقابل ژاپن در یک‌چهارم ‏نهایی جام ملتهای آسیا سردار آزمون نقش مهمی داشت. ستاره ایرانی را حتی می‌توان ‏بهترین بازیکن ایران و بهترین بازیکن میدان دانست.

سردار در نیمه دوم مسابقه هم یک گل تماشایی وارد دروازه ژاپن کرد که گل او با ‏آفسایدی میلی‌متری مردود شد و هم پاس گل اول ایران که توسط محبی به ثمر رسید را ‏به زیباترین شکل ممکن به او داد.

کاربران ژاپنی در جریان مسابقه و بعد از آن در شبکه‌های اجتماعی مشغول ستایش از ‏سردار آزمون هستند. بخشی از این کاربران مدعی هستند آزمون بارها خط دفاعی تیم ‏ملی کشورشان را به هم ریخت و نشان داد دفاع ژاپن حتی با داشتن ستاره‌های بزرگی ‏مثل تومیاسوی آرسنالی ضعف دارد.

اما بخش دیگری از کاربران ژاپنی مشغول ستایش از تیپ و چهره سردار هستند و او را ‏حتی با هنرپیشه‌های هالیوودی مقایسه می‌کنند. یکی از این کاربران نوشت:" آزمون ‏چقدر خوش تیپ است، فوتبالیستی به خوش‌تیپی او ندیده‌ام". کاربر دیگری نوشت:" ‏آزمون خوش‌تیپ‌ترین بازیکن آسیا است. او را می‌شود با هنرپیشه‌های هالیوودی ‏مقایسه کرد". یک کاربر دیگر مقایسه‌ای عجیب داشت و نوشت:" سردار آزمون من را یاد ‏هری مگوایر می‌اندازد، فقط از نظر چهره".
https://jahannews.com/vdcaianai49nio1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaianai49nio1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
تا حدودي راست ميگه يه نمه شبيه به هري مگواير
هست اما خداوكيلي يه سر گردن از او خوش تيپ تره خداوكيلي !!!