جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

خبرنگار عمانی: برانکو از تاجیکستان یاد بگیرد!

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 868134
خبرنگار سایت مشهور عربی بعد از صعود تاریخی تاجیکستان به سرمربی سابق تیم ملی عمان کنایه زد.
خبرنگار عمانی: برانکو از تاجیکستان یاد بگیرد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «تاجیکستان با رده 106 فیفا به مرحله یک چهارم صعود کرد و نگفت: لیگ ما ضعیف است!»، این کنایه ذیاب البلوشی، خبرنگار عمانی سایت الکوره به برانکو بعد از صعود تاریخی تاجیک ها با پیروزی مقابل امارات و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا است.

برانکو هفته گذشته در مرحله گروهی جام ملت های آسیا در 3 بازی نتوانست با عمان بردی کسب کند و در 3 بازی 2 امتیاز کسب کرد تا حذف شود و حکم برکناری اش صادر شود.


برانکو بعد از حذف از مرحله گروهی جام ملت های آسیا در پاسخ به انتقاد عمانی‌ها گفته بود که لیگ عمان ضعیف ترین لیگ آسیاست و او عصای جادویی ندارد. این اظهارات سرمربی سابق پرسپولیس به شدت از سوی رسانه های عمانی مورد انتقاد قرار گرفت و این اظهارات برانکو را توجیهی برای ناکامی هایش عنوان کردند.

البلوشی امروز (دوشنبه) گفت که تاجیکستان نگفت که لیگ ما ضعیف است و در رده پایین فیفا قرار دارند باید این تفکر را جماعت ما (فدراسیون و برانکو) یاد بگیرند.
https://jahannews.com/vdchx6n6k23n-zd.tft2.html
jahannews.com/vdchx6n6k23n-zd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *