جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کیش +قیمت و امکانات

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 867109
اکثر هتل‌‌های ۵ ستاره کیش در قسمت شرقی ساحل زیبای خلیج فارس واقع شده‌اند. هتل‌های پنج ستاره کیش دارای امکاناتی از قبیل تور گردشگری، ترانسفر فرودگاه، رستوران، کافی شاپ،‌ سالن بدنسازی و... هستند. در کیش هتل‌ های پنج ستاره زیادی وجود دارد که نام هتل بین المللی، هتل پالاس و هتل کوروش به دلیل مجلل بودن و موقعیت مکانی مناسب، بیشتر به‌ چشم می‌خورد. اولین ویژگی مهم هتل‌های ۵ ستاره کیش، ارائه خدمات متناسب با نیاز مسافران است. این خدمات به‌صورت ۲۴ ساعته و با کیفیت عالی ارائه می‌شود.
 

ویژگی هتل‌های ۵ ستاره کیش
در هتل‌های ۵ ستاره کیش، ممکن است چشم‌ انداز ساحل و امکان استفاده از تفریحات آبی وجود داشته باشد. اکثر این هتل‌ها از حیث موقعیت مکانی نیز حرفی برای گفتن دارند. هتل‌ های ۵ ستاره را می‌توان به‌ صورت اینترنتی از سایت‌ های معتبر رزرو کرد. قیمت هتل ‌های ۵ ستاره کیش بسیار متنوع است و با توجه به نوع سوئیت، متراژ آن و خدماتی که ارائه می دهد تعیین می‌شود. اتاق‌های این هتل‌ها معمولاً به‌ صورت دوتخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت‌های ۶ نفره هستند. البته در هتل‌های پنج ستاره سوئیت‌های ویژه‌ای وجود دارد که به‌دلیل امکانات خاص و منظره جذاب خود دارای قیمت بالاتری هستند.

هتل بین المللی کیش
بی‌شک هتل بین المللی کیش را می‌توان یک سر و گردن از هتل‌ های دیگر این جزیره بالاتر دانست. این هتل با نمای سراسر سفید آن در سال ۱۳۹۶  با مساحت بیش از 16 هکتار بنا شده است. هتل بین المللی کیش علاوه‌بر جلوه‌های بصری دارای 343 اتاق و سوئیت با متراژ متنوع است. اتاق‌های این هتل شامل سوئیت دوخوابه، سوئیت دوخوابه دبل رو به جزیره، اتاق سه تخته رو به جزیره، سوئیت یک خوابه چهار تخته رو به جزیره، اتاق سینگل و... است. در همه اتاق‌های این هتل، وعده صبحانه برای مهمانان سرو می‌شود. قیمت اتاق های هتل بین المللی کیش از 3.000.000 تومان آغاز می‌شود.

این هتل 5 ستاره دارای امکانات رفاهی مانند فضای سبز، کافی‌شاپ، استخر، جکوزی، آتلیه، خدمات خانه‌داری، آسانسور، پله اضطراری و اینترنت در لابی است. همچنین هتل بین المللی کیش در همه‌‌ اتاق ‌های خود دارای گاو صندوق، آباژور، پاورسوئیچ و سیستم تهویه مطبوع بوده که امنیت مسافران را به ارمغان می‌آورد. با توجه به گرم و مرطوب بودن هوای این جزیره در همه اتاق‌های این هتل کولر گازی وجود دارد. هتل بین المللی کیش از حیث موقعیت مکانی نیز، ممتاز است. این هتل به پارک برفی پنگوئن، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید مروارید، شهربازی هایلند و تله کابین میکامال نزدیک است. همچنین فاصله کمی تا اماکن تفریحی مانند اسکله بزرگ تفریحی کیش و پاراسل کیش دارد.

معرفی هتل کوروش کیش
هتل کوروش کیش در سال 1397 در میدان پردیس با هدف اسکان مسافران کیش بنا شده است. این هتل ۵ ستاره 16 طبقه و بیش از 198 اتاق برای اقامت دارد. ویژگی اصلی هتل کوروش که مورد تایید مهمانان بوده، نظافت عالی محیط داخلی و رفتار محترمانه پرسنل این هتل با مهمانان است. لابی مجلل هتل کوروش با مبلمان بسیار راحتی مزین شده که مکان آرام و مناسبی برای دیدارهای دوستانه و خانوادگی را ایجاد می‌کند. اتاق‌های این هتل در ساعت ۱۴ تحویل و در ساعت ۱۲ تخلیه می‌شوند.

اتاق‌های هتل کوروش شامل دو تخته دبل، سوئیت رویال یک خوابه، سوئیت رویال دو خوابه، اتاق سه تخته با چشم‌انداز دریا هستند. قیمت رزرو هتل کوروش کیش در زمستان 1402 از 2.500.000 تومان شروع می‌شود. همچنین تمامی امکانات رفاهی اعم از روم سرویس، مینی‌بار، روزنامه، ویو ساحل و تهویه مطبوع در آن‌ها وجود دارد. ترانسفر فرودگاه، رستوران و کافی‌شاپ از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شوند.
هتل کوروش در جوار جاهای دیدنی کیش نظیر کافه طهرون، مرکز تجاری کیش، شهربازی هایلند، صخره خرچنگ‌ها، کاخ پهلوی، مجتمع خرید میکامال، مرکز خرید مروارید و پارک برفی پنگوئن قرار دارد. دسترسی به این هتل از طریق تاکسی‌ها و ماشین شخصی بسیار راحت است.

معرفی هتل پالاس کیش
 

هتل پالاس یکی از نو ساز ترین هتل‌‌های کیش است که در سال 1402 در نزدیکی میدان داریوش کیش بنا شد. بنای ۱۵ طبقه‌ای این هتل دارای بیش از 233 اتاق مجهز است که با نورپردازی ویژه‌ای در شب مانند نگینی در شهر می‌درخشد. هتل پالاس کیش دارای محوطه بیرونی با معماری بسیار زیبایی است که در آن حوض، فضای سبز با نخل‌های تزئینی فراوان وجود دارد. در این هتل امکاناتی نظیر استخر، سالن ورزشی، اسپا،‌ سرویس استقبال فرودگاهی، اتاق‌های وی آی پی لوکس و کافی‌شاپ برای رفاه حال مهمانان فراهم آمده است.

اتاق‌‌های هتل پالاس کیش، با تنوع بالا نیاز مهمانان را برآورده می‌کنند. این اتاق‌ها شامل دو تخته دبل دریا، اتاق توئین دریا، دوبلکس سه تخته، چهار تخته استاندارد و کانکت پنج تخته دریا هستند. قیمت این اتاق‌‌ها از 3.900.000 تومان شروع می‌شود. اکثر اتاق‌های هتل پالاس دارای چشم‌انداز ساحلی هستند. نزدیک بودن هتل پالاس به بسیاری از جاهای دیدنی کیش، یکی از امتیازات آن محسوب می‌شود. این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی مانند پلاژ آقایان، صخره خرچنگ‌ها، مرکز تجاری میکامال، کاخ پهلوی،‌ اسکله بزرگ تفریحی،‌ هتل شایان و کلوپ ورزش‌های دریایی کاپ نزدیک است.
https://jahannews.com/vdciuyav3t1aqz2.cbct.html
jahannews.com/vdciuyav3t1aqz2.cbct.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *