جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

دستگاه پخت نان اتوماتیک بدون شاطر مدل 1403

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 865427
دستگاه پخت نان اتوماتیک بدون شاطر  و دستگاه پخت نان  لواش دستگاهی است که تمام مراحل پخت نان از جمله ریختن خمیر، پهن کردن خمیر، پخت نان و خروج نان را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. این دستگاه ها معمولاً از قطعات مختلفی مانند:

دستگاه پخت نان
  • تنور: تنور قلب دستگاه پخت نان اتوماتیک است. تنور در دستگاه های پخت نان اتوماتیک معمولاً از جنس فولاد یا چدن ساخته می شود و دارای سیستم گرمایشی است که دمای آن را تا 300 درجه سانتیگراد می رساند.

    سیستم ریختن خمیر: این سیستم خمیر را به صورت یکنواخت و با اندازه مناسب در سطح تنور می ریزد.

    سیستم پهن کردن خمیر: این سیستم خمیر را به صورت یکنواخت و با ضخامت مناسب روی سطح تنور پهن می کند.

    سیستم جداسازی نان: این سیستم نان پخته شده را از سطح تنور جدا می کند.
دستگاه پخت نان اتوماتیک  مزایای زیادی نسبت به دستگاه های سنتی دارند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • تولید نان با کیفیت یکنواخت: دستگاه پخت نان اتوماتیک  به دلیل اینکه تمام مراحل پخت نان را به صورت اتوماتیک انجام می دهند، نان با کیفیت یکنواختی تولید می کنند.

    افزایش بهره وری: دستگاه پخت نان اتوماتیک  باعث افزایش بهره وری نانوایی می شوند. به دلیل اینکه این دستگاه ها نیاز به نیروی انسانی کمتری دارند، نانوایی می تواند با تعداد نیروی انسانی کمتر، نان بیشتری تولید کند.

    صرفه جویی در انرژی: دستگاه های پخت نان اتوماتیک به دلیل اینکه دارای سیستم کنترل دما هستند، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند.
دستگاه پخت نان اتوماتیک  در انواع مختلفی برای پخت انواع نان مانند نان سنگک، نان بربری، نان لواش و نان تافتون تولید می شوند. قیمت این دستگاه ها بسته به نوع، ظرفیت و امکانات آن ها متفاوت است.

دستگاه بربری بدون شاطر

دستگاه بربری بدون شاطر  و دستگاه پخت نان اتوماتیک دستگاهی است که تمامی مراحل تهیه نان بربری را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و نیاز به شاطر ندارد. این دستگاه شامل بخش های زیر است:
  • بخش آماده سازی خمیر: در این بخش خمیر نان بربری به صورت اتوماتیک آماده می شود.
    بخش پهن کردن خمیر: در این بخش خمیر به صورت اتوماتیک پهن می شود.
    بخش برش خمیر: در این بخش خمیر به صورت اتوماتیک برش می خورد.
    بخش پخت نان: در این بخش نان ها به صورت اتوماتیک پخته می شوند.
قیمت دستگاه پخت نان بربری بدون شاطر بسته به ظرفیت و امکانات آن متفاوت است. قیمت این دستگاه ها معمولاً از 65 میلیون تومان شروع می شود و تا 310 میلیون تومان ادامه دارد.

پخت نان

قیمت دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک

قیمت دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک و دستگاه پخت نان اتوماتیک  بر اساس نوع نان، ظرفیت تولید و برند تولید کننده متفاوت است. به طور کلی، قیمت دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک نان لواش از 330 میلیون تومان شروع می شود و تا 480 میلیون تومان می رسد. قیمت دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک نان بربری از 480 میلیون تومان شروع می شود و تا 590 میلیون تومان می رسد. قیمت دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک نان فانتزی از 600 میلیون تومان شروع می شود و تا 800 میلیون تومان می رسد.

عوامل مختلفی بر قیمت دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک تأثیر می گذارد، از جمله:
  • نوع نان: قیمت دستگاه پخت نان اتوماتیک  برای نان لواش، نان بربری و نان فانتزی متفاوت است. نان لواش ارزان ترین نوع نان است، در حالی که نان فانتزی گران ترین نوع نان است.

    ظرفیت تولید: ظرفیت تولید دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک بر قیمت آن تأثیر می گذارد. دستگاه هایی با ظرفیت تولید بالاتر قیمت بالاتری دارند.

    برند تولید کننده: برند تولید کننده دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک نیز بر قیمت آن تأثیر می گذارد. دستگاه های تولید شده توسط برندهای معتبر قیمت بالاتری دارند.
در هنگام خرید دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک، باید به کیفیت مواد اولیه و قطعات استفاده شده در دستگاه توجه داشته باشید. دستگاه های با کیفیت بالا معمولاً قیمت بالاتری دارند، اما دوام بیشتری دارند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند.

دستگاه پخت نان سنگک

دستگاه پخت نان سنگک و دستگاه پخت نان اتوماتیک  یک دستگاه صنعتی است که برای پخت نان سنگک استفاده می شود. این دستگاه از دو بخش اصلی تشکیل شده است:
  • بخش تولید: این بخش شامل یک میکسر، یک بالابر و پهن کن، یک ناخن زن و یک کنجد پاش است. میکسر برای مخلوط کردن مواد اولیه نان سنگک استفاده می شود. بالابر و پهن کن برای شکل دادن نان سنگک استفاده می شود. ناخن زن برای ایجاد طرح روی نان سنگک استفاده می شود. کنجد پاش برای پاشیدن کنجد روی نان سنگک استفاده می شود.

    بخش پخت: این بخش شامل یک فر تونلی یا فر دوار است. فر تونلی یک اتاقک گرم و طولانی است که نان سنگک از یک طرف وارد آن می شود و از طرف دیگر خارج می شود. فر دوار یک اتاقک گرم و دایره ای شکل است که نان سنگک روی یک سینی چرخان در آن پخته می شود.
دستگاه پخت نان سنگک  و دستگاه پخت نان اتوماتیک مزایای زیادی نسبت به روش سنتی پخت نان سنگک دارد. این دستگاه ها باعث افزایش سرعت و کیفیت پخت نان سنگک می شوند. همچنین، این دستگاه ها باعث کاهش نیاز به نیروی انسانی می شوند.

پخت نان لواش

دستگاه پخت نان لواش

دستگاه پخت نان لواش نوعی ماشین صنعتی است که برای تولید نان لواش استفاده می شود. این دستگاه از یک صفحه گردان، یک منبع حرارتی و یک سیستم کنترل تشکیل شده است. صفحه گردان نان را به طور یکنواخت در معرض حرارت قرار می دهد و سیستم کنترل دمای پخت را تنظیم می کند.

دستگاه های پخت نان لواش  و دستگاه پخت نان اتوماتیک در انواع مختلفی وجود دارند. برخی از این دستگاه ها کاملاً اتوماتیک هستند و تمام مراحل تولید نان را به صورت خودکار انجام می دهند. برخی دیگر نیمه اتوماتیک هستند و بخشی از مراحل تولید نان توسط نیروی انسانی انجام می شود.

در ادامه به بررسی اجزای اصلی دستگاه پخت نان لواش می پردازیم.

صفحه گردان
صفحه گردان از مهم ترین اجزای دستگاه پخت نان لواش است. این صفحه از جنس چدن یا فولاد است و به صورت افقی قرار دارد. نان های آماده روی صفحه گردان قرار می گیرند و سپس صفحه گردان به آرامی می چرخد.

منبع حرارتی
منبع حرارتی وظیفه تامین گرما برای پخت نان را بر عهده دارد. این منبع حرارتی می تواند از برق، گاز یا نفت استفاده کند. در دستگاه های پخت نان لواش مدرن، از المنت های برقی برای تولید گرما استفاده می شود.

سیستم کنترل
سیستم کنترل وظیفه تنظیم دمای پخت نان را بر عهده دارد. این سیستم معمولاً از یک ترموستات و یک سنسور حرارتی تشکیل شده است. ترموستات دمای پخت را تنظیم می کند و سنسور حرارتی دمای واقعی داخل دستگاه را اندازه گیری می کند.
دستگاه پخت نان لواش  و دستگاه پخت نان اتوماتیک مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • افزایش سرعت تولید نان
    بهبود کیفیت نان
    کاهش مصرف انرژی
    کاهش هزینه های تولید
برای راه اندازی کسب و کار در زمینه تولید انواع نان، لطفاً با شماره های موجود در سایت صنعت ایران به نشانی www.sanat-iran.com تماس بگیرید یا فرم درخواست مشاوره رایگان را در سایت تکمیل کنید، تا کارشناسان فروش با شما تماس حاصل نموده و در خصوص جزئیات بیشتر با شما صحبت کنند.
https://jahannews.com/vdcj8ieoauqemxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8ieoauqemxz.fsfu.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *