شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

جزئیات ارائه اينترنت رايگان

سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 864720
رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا به شهروندان توصیه کرد: بسته اینترنت رایگان را صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فعال کنند.
جزئیات ارائه اينترنت رايگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "مصطفی نوروزی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده شده به کاربران از سوی دولت صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال سازی است.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا ادامه داد: هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص فقط از طریق سرشماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند هر گونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی و یا شبکه‌های اجتماعی قطعاً از سوی مجرمین ارسال شده و با هدف کلاهبرداری و خالی نمودن حساب‌های بانکی است؛ لذا موکداً به این پیام‌ها توجه ننموده و از باز کردن هر گونه لینک و یا نصب برنامه‌های اندرویدی با این عنوان خودداری نمایند.

سرهنگ نوروزی عنوان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دنبال نمایند.
https://jahannews.com/vdcewe8v7jh8pfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcewe8v7jh8pfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایا بعد از اعلام شماره در سایت مذکور نت راه اندازی میشه یا باید پیامک بیاد که راه اندازی شد