شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

افزایش قیمت اینترنت بررسی می‌شود

دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 864597
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: درپی افزایش قمیت اینترنت تصمیم گرفتیم در اولین فرصت ممکن، نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتور‌ها در کمیسیون صنایع و معادن حاضر شوند.
افزایش قیمت اینترنت بررسی می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مصطفی طاهری درباره افزایش قیمت اینترنت، گفت: درپی افزایش قمیت اینترنت ما تصمیم گرفتیم در اولین فرصت ممکن، نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتور‌ها در کمیسیون صنایع و معادن حاضر شوند و درباره میزان خرید‌های ارزی، سرعت اینترنت، میزان سرمایه‌گذاری موردنیاز، افزایش قیمت‌های انجام گرفته در سال‌های گذشته و فرمولی که منجر به افزایش ۳۴ درصدی قیمت اینترنت شده، توضیحاتی ارائه دهند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی درباره برخی اظهارنظر‌ها مبنی بر اینکه دولت باید از این حوزه حمایت کند، ادامه داد: در حال حاضر دولت در برخی حوزه‌ها این حمایت‌ها را انجام می‌دهد؛ به طور مثال معتقد است قیمت نان نباید افزایش یابد، زیرا قوت غالب مردم است و تحت هر شرایطی حتی ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع و درآمد خود را صرف یارانه می‌کند، اگر عزم دولت بر این است که از اینترنت حمایت کند، مجلس از آن استقبال نیز می‌کند، اما نباید از جیب بخش خصوصی این کار انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر دولت سرمایه‌گذاری موردنیاز برای حوزه اینترنت را تامین کند تا از فرسودگی تجهیزات جلوگیری شود و مردم بتوانند خدمات در این بخش را ارزان دریافت کنند، اتفاق بسیار خوبی است، اما براساس اطلاعات ما دولت منابع موردنیاز این موضوع را در اختیار ندارد و اگر وعده‌ای نیز بدهد، اقداماتی است که انجام نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: افزایش قیمت خدماتی مانند اینترنت باید تدریجی باشد؛ افراط و تفریط نداشته باشد به این معناکه نه چندین سال از افزایش قیمت جلوگیری شود و نه اینکه افزایش قیمت دفعتی صورت گیرد بلکه افزایش قیمت باید پله‌ای باشد اگر این موضوع سالانه، به تدریج و با شیب ملایم انجام شود جامعه نیز آسیبی نمی‌بیند.
https://jahannews.com/vdcgyt97uak93n4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyt97uak93n4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *