سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

کشف ۱۰ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف در «دهلران»

يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 863762
دادستان شهرستان دهلران گفت: طی عملیات انجام شده توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان دهلران، ۱۰ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
کشف ۱۰ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف در «دهلران»
به گزارش جهان نيوز، بهنام تیرافکن دادستان شهرستان دهلران، عصر یکشنبه ۳ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طی ۲ عملیات جداگانه توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان دهلران ۱۰ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از قاچاقچیان، همچنین ۵ قبضه سلاح شکاری از دارندگان غیرمجاز سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.
 
وی افزود: با دستورات مقام قضائی و همکاری و اقدام قاطع و مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان دهلران و فرماندهی مرزبانی شهرستان دهلران، تعداد ۱۰ قبضه سلاح جنگی از نوع کلاشینکف کشف و ضبط شد.
 
دادستان دهلران در ادامه گفت: نوار مرزی شهرستان دهلران که بیشترین خط مرزی را با کشور عراق دارد تحت رصد و پایش مستمر دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی و انتظامی قرار داشته و به احدی اجازه بر هم زدن امنیت مردم داده نخواهد شد.
 
تیرافکن از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان دهلران، فرماندهی انتظامی و فرماندهی مرزبانی شهرستان دهلران در حفظ و برقراری امنیت و تلاش مستمر در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طی یک ماه اخیر ۲۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف و ضبط شده است. 
https://jahannews.com/vdcjmteo8uqemaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmteo8uqemaz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *