پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۰
۱

هوای تهران را تا سه‌شنبه سالم نگه می‌دارد

يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 863752
مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه از بعدازظهر امروز تا آخر وقت دوشنبه بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: تا سه شنبه کاهش آلودگی و بهبود کیفیت هوا مورد انتظار است و از بعدازظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت.
هوای تهران را تا سه‌شنبه سالم نگه می‌دارد
به گزارش جهان نيوز، مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با فارس در تهران با اشاره به وزش باد و بارش‌های 2 روز گذشته اظهار کرد: کیفیت هوای پایتخت امروز نسبتا بهتر شده و غلظت ذرات معلق 2.5 میکرون هم اکنون به 68 رسیده که در مقایسه با روزهای گذشته شاخص آلودگی کاهش یافته است.

وی در ادامه گفت: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت دوشنبه وضعیت جوی استان نیمه ابری همراه با افزایش ابر و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود که میزان بارش‌ها زیاد نیست اما به صورت پراکنده بارش خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: در نیمه شمالی استان بارش برف و باران، در ارتفاعات بارش برف همراه با وزش باد شدید و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

غلامی با بیان اینکه تا سه شنبه وزش باد و کاهش غلظت ذرات آلاینده و بهبود نسبی کیفیت هوا مورد انتظار است، تصریح کرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه با توجه به پایداری هوا و انباشت ذرات آلاینده، کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به میزان بارش در ایستگاه‌های استان تهران طی 24 ساعت گذشته افزود:

میگون 5.8 میلیمتر، آبعلی 4.4 میلیمتر، دماوند 2.8 میلیمتر، پردیس 1.4 میلیمتر و مابقی ایستگاه‌ها زیر 1 میلیمتر در 24 ساعت گذشته بارش باران داشتند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران خاطرنشان کرد: امروز در همه شهرهای استان تهران شاهد کاهش آلایندگی هستیم و بیشترین میزان غلظت آلاینده‌ها مربوط به شهرهای قرچک و باقرشهر است.
https://jahannews.com/vdciwpavrt1aqy2.cbct.html
jahannews.com/vdciwpavrt1aqy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
.مردم خواستار پیگیری شهردار در مورد رفع آلودگی هوا و گزارش جامع اقدامات شهرداری هستند.