شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش قالیباف به غیبت وزیر صمت در مجلس

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 863046
رییس مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن مجلس برای پاسخ به سوال نمایندگان، واکنش نشان داد.
واکنش قالیباف به غیبت وزیر صمت در مجلس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سوال نمایندگان از «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه) مجلس قرار داشت، اما وی در جلسه حاضر نشد.

محمدباقر قالیباف در واکنش به این موضوع خطاب به معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که در صحن مجلس حضور داشت، گفت: از صبح نمایندگان زیادی پیرامون دستور جلسه به بنده اعتراض کردند؛ امروز دستور ما حضور وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان بود، اما روز گذشته به ما اعلام کردند که وی نمی‌تواند در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: حق قانونی وزیر است که یک نوبت حضور خود در مجلس را عقب بیندازد، اما توقع داریم که حداقل ۷۲ ساعت قبل به ما این موضوع را اعلام کنند تا ما هم بتوانیم دستور کار دیگری را در مجلس مورد رسیدگی قرار دهیم. زمانی که به یک‌باره و شب گذشته به ما نامه زدند، دیگر نتوانستیم دستور کار را تغییر دهیم.
https://jahannews.com/vdceex8vpjh8p7i.b9bj.html
jahannews.com/vdceex8vpjh8p7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استیضاح اش کن!