شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

همسر علامه طباطبایی درگذشت

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 862836
همسر علامه طباطبایی طی ساعاتی گذشته همزمان با سالروز شهادت أم أبیها حضرت زهرا سلام الله علیها به رحمت خدا پیوست. مراسم تشییع پیکر ایشان همراه با قرائت نماز آیت الله سبحانی بر پیکر ایشان برگزار می‌شود.
همسر علامه طباطبایی درگذشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مرحوم منصوره روزبه همسر علامه طبایی شب گذشته و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به رحمت خدا پیوست. 

مرحومه روزبه خواهر رضا روزبه از دانشمندان و مذهبیان بنام زنجان بود. پدر ایشان  کربلایی محمود خیاط فرزند جواد زنجانی، از شاگردان میرزا محمدتقی شیرازی بود و مادرشان سیده ربابه دختر حاج سیدتقی، از سادات زنجان شمرده می‌شد. 

آن مرحومه در ذکر اخلاقیات علامه می‌گفت: «ایشان دارای اخلاقی درجه یک بودند. 14 سال و نیم با ایشان زندگی کردم؛ یک دفعه اتفاق نیفتاد که ایشان تشر بزنند یا عصبانی بشوند. اگر هم یک وقتی یک چیز ناقص می‌دیدند، می‌گفتند: این طور بکنید، خوب نیست؟ من هم به شوخی می‌گفتم: خوب انجام می‌دهم. اصلاً و ابداً، اوقات تلخی نمی‌کردند. خادم داشتیم؛ البته برای حاج آقا لازم بود که در را باز کنند و رفت و آمد کنند.»

مراسم تشییع پیکر این بانوی جلیل القدر امروز دوشنبه 27 آذر از ساعت 11 صبح همراه با قرائت نماز آیت الله سبحانی بر پیکر ایشان در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.
https://jahannews.com/vdcaeunai49nia1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeunai49nia1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش كند
فرزان فر
Iran, Islamic Republic of
انشالله همنشین اهل بیت ع باشند بحق حسین ع