شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

نگرانی‌ها پایان یافت؛ سردار بازگشت

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 862685
سردار آزمون طبق آخرین اخبار به تمرینات رم بازگشته و آماده بازی است.
نگرانی‌ها پایان یافت؛ سردار بازگشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، در دیدار هفته گذشته رم و فیورنتینا، سردار آزمون به‌دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. این اتفاق در وهله اول بسیار موجب نگرانی اهالی فوتبال ایران شد و پس از این مصدومیت، رسانه‌های ایتالیایی اخبار دوری چند هفته‌ای ستاره ایرانی جالوروسی را منتشر کردند.

از طرفی زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی نمانده و او مهره‌ای ارزشمند در خط‌حمله تیم‌ملی است و این مسئله موجب می‌شد که دوره نقاهت آزمون، نگران کننده از قبل برای هواداران فوتبال باشد.

باشگاه ایتالیایی فیلم تمرینات گروهی تیمش را پیش از دیدار با بولونیا منتشر کرده است که خوشبختانه نشان می‌دهد سردار آزمون به تمرینات برگشته و آماده بازی است.

اکنون باتوجه به شدت مصدومیت پائولو دی‌بالا، او این فرصت را دارد تا در بازی‌های آینده رم در کنار روملو لوکاکو در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود تا هم اعتماد مورینیو را جلب کند و هم با آمادگی کامل همراه تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا باشد.
https://jahannews.com/vdcc4iq4p2bqee8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4iq4p2bqee8.ala2.html
برچسب ها: سردار آزمون
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *