يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

جزئیات حادثه آتش‌سوزی در سیتی‌سنتر اصفهان

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۹
کد مطلب: 862594
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آتش‌سوزی مجتمع تجاری سیتی سنتر گفت: در این حادثه دود و آتش از هود یکی از رستوران‌های طبقه یکم بیرون می‌زند، هودی که در یک کانال بوده و روی پشت بام قرار داشته است.
جزئیات حادثه آتش‌سوزی در سیتی‌سنتر اصفهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آتش‌سوزی مجتمع تجاری سیتی سنتر اظهار داشت: ساعت ۱۹ گزارش رسید که مجموعه سیتی سنتر که در جنوب اصفهان قرار دارد، دچار آتش‌سوزی شده است.

وی افزود: در این حادثه دود و آتش از هود یکی از رستوران‌های طبقه یکم بیرون می‌زند، هودی که در یک کانال بوده و روی پشت بام قرار داشته است.

شیشه فروش بیان کرد: علت حادثه عدم رعایت اصول ایمنی در یکی از رستوارن‌های مجموعه سیتی سنتر بوده و باید کانال هود چربی‌زدایی می‌شده که نشده بود، بنابراین وقتی که کار می‌کردند آتش از این کانال به سمت بالا شعله ور می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: بلافاصله ۲ تیم از آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند و آتش کنترل می‌شود و یک هواکش نصب می‌کنند تا تخلیه دود انجام شود.

وی بیان کرد: باید رستوران ها کانال‌های هود را چربی‌زدایی کنند تا از آتش‌سوزی پیشگیری شود.
https://jahannews.com/vdcb95bwarhb0sp.uiur.html
jahannews.com/vdcb95bwarhb0sp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *