شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

حمله موشکی حزب الله به سه پایگاه نظامی/ آژیر خطر در شهرک‌های اشغالی

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 862130
مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از حمله موشکی به سه پایگاه «المطله»، «البغدادی» و «ادمیت» رژیم صهیونیستی خبر داد و آژیر خطر به طور گسترده در شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی به صدا درآمد.
حمله موشکی حزب‌الله به سه پایگاه اسرائیلی
به گزارش جهان نيوز، مهر به نقل از المنار نوشت: مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در ادامه حملات خود به پایگاه‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی در حمایت از ساکنان غزه، دو پایگاه نظامی المطله و البغدادی را هدف حمله موشکی قرار داد.

حزب الله لبنان با صدور دو بیانیه جداگانه اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی حزب الله ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه به وقت محلی مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف دو پایگاه المطله و البغدادی با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

همچنین منابع عبری اعلام کردند که پایگاه ادمیت ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضد زره رزمندگان حزب الله هدف قرار گرفت.

این حملات در حالی انجام گرفت که آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین یفتاح، دیشون، المالکیه و راموت نفتالی در شمال فلسطین اشغالی از ترس نفوذ و حمله پهپادی به صدا درآمد.

در مقابل، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هم شهرک «حانین» در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.
https://jahannews.com/vdchxin6v23n-zd.tft2.html
jahannews.com/vdchxin6v23n-zd.tft2.html
برچسب ها: حزب الله لبنان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *