شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

درخواست مورینیو از پینتو؛ آزمون را به لیست اروپایی اضافه کن!

يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 861893
مهاجم ایرانی رُم نظر ژوزه مورینیو را برای قرارگرفتن در لیست اروپایی این تیم جلب کرده است.
آزمون در لیست اروپایی مورینیو
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک‌ساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، قدر فرصت‌های اندکی را که ژوزه مورینیو به او داده است به‌خوبی دانسته و توانسته است اعتماد سرمربی پرتغالی جالوروسی را به خود جلب کند. مهاجم پیشین تیم زنیت روز به روز فضای بیشتری برای بازی برای رُم پیدا می‌کند و آقای خاص در بازی‌های اخیر از او به‌عنوان سلاحی در خط حمله تیمش استفاده کرده است.

بر اساس گزارش روزنامه «ایل رُمانیستا»؛ آزمون 28 ساله با عملکرد خود پاسخ اعتمادی را که مورینیو به او کرده است، داده به‌طوری که او حتی در انتخاب‌های سرمربی پرتغالی رُم از آندره‌آ بلوتی نیز پیشی گرفته است. با توجه به اینکه ماه ژانویه در پیش است، مورینیو از تیاگو پینتو مدیر ورزشی تیم فوتبال رُم خواسته است این مهاجم ایرانی را در ادامه فصل در لیست اروپایی این تیم نیز قرار دهد.

باشگاه رُم ایتالیا پیش از این نام دو خرید جدید خود یعنی سردار آزمون و راسموس کریستنسن را به‌خاطر رعایت بازی جوانمردانه مالی در لیست خود برای بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ اروپا قرار نداده بود. طبق قوانین یوفا، باشگاه‌های اروپایی می‌توانند برای مراحل حذفی لیست اروپایی خود را تغییر دهند.
https://jahannews.com/vdccosq412bqe48.ala2.html
jahannews.com/vdccosq412bqe48.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *