شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲
سخنگوی وزارت امور خارجه:

تبعات هرگونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه آمریکا و اسرائیل است/ آمریکا در کشتار بی رحمانه ۱۸ هزار غیر نظامی شریک جرم است

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 861769
دولت آمریکا در کشتار بی رحمانه قریب به ۱۸ هزار غیر نظامی شریک جرم بوده و تبعات هرگونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه آمریکا و اسراییل است.
تبعات هرگونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه آمریکا و اسرائیل است/ آمریکا در کشتار بی رحمانه ۱۸ هزار غیر نظامی شریک جرم است
به گزارش جهان نيوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در وتوی مجدد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف برقراری آتش بس فوری انسان دوستانه در غزه، تاکید کرد: دولت آمریکا بار دیگر ثابت کرد که بازیگر و عامل اصلی در کشتار غیرنظامیان و شهروندان فلسطینی بویژه زنان و کودکان و تخریب زیرساخت‌های حیاتی در غزه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: از ابتدای تهاجم وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه غزه، رژیم آمریکا به کرات هم پیمانی و همراهی خود با رژیم آپارتاید اسراییل خود در ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کشی علیه ملت فلسطین را به اثبات رسانده است.

وی افزود: مقامات کنونی ایالات متحده آمریکا که در لباسی از تزویر و ریاکاری برای جان کودکان و غیرنظامیان غزه ابراز نگرانی کرده بودند، در هفته گذشته دویستمین محموله کمک‌های تسلیحاتی و نظامی خود را به دست ارتش کودک کش اسراییل رساندند و در بیش از دو ماه گذشته، از هیچ گونه حمایت نظامی، سیاسی، اطلاعاتی، رسانه‌ای از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری فروگذار نکرده‌اند.

کنعانی گفت: تردیدی نیست که دولت آمریکا در کشتار بی رحمان قریب به ۱۸ هزار غیر نظامی که حدود ۸ هزار نفر از آنان کودکان مظلوم هستند، شریک جرم بوده و قطعاً تبعات هر گونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه رژیم آمریکا و اسراییل غاصب است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطر نشان کرد: میراث سیاست‌های ضدبشری و نژادپرستانه مقامات ایالات متحده برای آیندگان این کشور جز شرمساری و بی‌آبرویی نخواهد بود.
https://jahannews.com/vdcepz8vojh8pfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepz8vojh8pfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حقابه سیستان چی شد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا" بفرمایید تبعات جنگ چه زمانی دامن آمریکا و اسرائیل را خواهد گرفت ؟