دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

۳ ایرانی بین نامزد‌های بهترین‌های تکواندو جهان

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 860752
مراسم معرفی بهترین‌های تکواندو جهان در سال ۲۰۲۳ در حالی برگزار خواهد شد که سه نماینده از کشورمان نیز در بین نامزد‌های بخش‌های مختلف حضور دارند.
۳ ایرانی بین نامزد‌های بهترین‌های تکواندو جهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مراسم معرفی بهترین‌های جهان موسوم به «گالا ۲۰۲۳» شامگاه یکشنبه ۱۲ آذرماه و در پایان مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری در منچستر برگزار خواهد شد.

در جریان این مراسم بهترین مربی، داور و تکواندوکار مرد و زنان و همچنین بهترین تکنیک اجرا شده در سال ۲۰۲۳ در هر دو بخش تکواندو و پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی خواهند شد.

در بین نامزد‌های بخش‌های مختلف پیام خانلرخانی، مهدی حاج‌موسایی و حامد حق‌شناس از کشورمان نیز حضور دارند.

در بخش مربیان مرد پاراتکواندو پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی کشورمان با «رودریگو فرلا» از برزیل، «دلا کروز» از پرو، «اردن باتار» از مغولستان و «کیم یائه سون» از کره جنوبی رقابت می‌کند.

مهدی حاج موسایی تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی کشورمان برای انتخاب به عنوان بهترین تکواندوکار مرد سال با «رشیتوف» از ازبکستان، «سیسه» از ساحل عاج، «چانینگهام» از انگلستان و «هو جو جین» از کره جنوبی رقابت خواهد کرد.

همچنین در بخش بهترین پاراتکواندوکار مرد سال نیز حامد حق شناس حضور دارد. «آنتونیو باسولو» از ایتالیا، «جوهان» از کره جنوبی، «مت بوش» از بریتانیا و «بولار گانبات» از مغولستان دیگر مدعیان کسب این عنوان می‌باشند.
https://jahannews.com/vdcftxdc0w6dvea.igiw.html
jahannews.com/vdcftxdc0w6dvea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *