شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۳

آغاز پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی بدون کارمزد

يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 860143
با رونمایی از وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیونی بدون کارمزد، پرداخت این تسهیلات در بانک رسالت آغاز شد.
آغاز پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی بدون کارمزد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حسین‌زاده مدیرعامل بانک رسالت در رونمایی از وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد، اظهار داشت: خیلی از علما کارمزد وام را جایز نمی‌دانند؛ از 10 سال قبل سلسله اقداماتی انجام شد و این اقدامات در دو سال اخیر سرعت گرفت.

وی افزود: برای اینکه یک نهاد قرض‌الحسنه وام بدون کارمزد بپردازد، باید نهادهای هزینه‌ساز را شناسایی کند، مهمترین نهاد هزینه‌ساز شعب و ستاد بانکها هستند، با همت تمام دوستان و مسئولان بانک مرکزی، بانک بدون شعبه در رسالت پیاده‌سازی شد؛ 80 درصد هزینه‌ها کاهش یافت.

مدیرعامل بانک رسالت خاطرنشان کرد: در بانک رسالت، هزینه‌ها تا حدودی مدیریت شده است و توانستیم وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد را که نظاماتی را دارد، پیاده‌سازی کنیم.

این موضوع ابتدا در شورای فقهی بانک مرکزی مطرح شد و بعد در بدنه بانک مرکزی مورد رسیدگی قرار گرفت و در نهایت با ابلاغ رییس‌کل بانک مرکزی از 20 روز قبل در محیط پایلوت انجام شده است و الآن با خیال راحت آغاز همگانی شدن پرداخت وام بدون کارمزد را داریم.
https://jahannews.com/vdcjxyeotuqemvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxyeotuqemvz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا ع ر
Iran, Islamic Republic of
چطور ممكنه وقتي بانكهاي ديگر ب سپرده ها تا 23درصد سود پرداخت مي كنند آونوقت بانك رسالت وام 300 م بدون كامزد و سود 4 يا 5 درصد رداخت كند ؟؟!
Iran, Islamic Republic of
بابا بی خیال
مسکین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در بانک رسالت باید امتیاز داشته باشی که چنین وام هایی را بگیری