شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

دولت به دنبال شاداب سازی مدارس است

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 859144
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بهره برداری از دو هزار و ۱۵۰ طرح پرورشی در کشور در قالب طرح شهید سلیمانی، شاداب سازی مدارس را از اولویت های دولت سیزدهم عنوان کرد.
دولت به دنبال شاداب سازی مدارس است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رضامراد صحرایی صبح شنبه در حاشیه آئین افتتاح دبستان زنده یاد حسن نیکنام شهرستان نظرآباد استان البرز با اشاره به اینکه توسعه امکانات ورزشی، تربیتی و آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته در دستور کار دولت سیزدهم است، گفت: طرح شاداب سازی مدارس به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی مدرسه در کشور زیر پوشش این طرح قرار گرفته اند، افزود: دولت از هیچ تلاشی در رفع مشکلات آموزشی دریغ ندارد چنانچه شاهد هستیم در بسیاری از مناطق از جمله نظرآباد مدارس با رعایت اصول استاندارد ساخته شده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در شهرستان نظرآباد بر اساس گزارش‌ها تعدادی زمین چمن مصنوعی ساخته شده است و قطار توسعه فضاهای آموزشی در کشور پر شتاب پیش می‌رود.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت برای محرومیت زدایی آموزشی و تأمین زیرساخت‌های فرهنگی گفت: ۲ هزار و ۱۵۰ طرح پرورشی تاکنون در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور بهره برداری شده است.
 
https://jahannews.com/vdci53av5t1awz2.cbct.html
jahannews.com/vdci53av5t1awz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا تعریفی از شاداب سازی مدارس هم ارائه می فرمودید؟
Iran, Islamic Republic of
این قطار پر شتاب توسعه فضاهای آموزشی در کشور از خط خارج نشود!.
Iran, Islamic Republic of
آمار تلخ معاون وزیر آموزش و پرورش: سهم مدارس دولتی در رتبه‌های برتر کنکور به تعداد انگشتان یک‌ دست هم نیست
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
با اين گراني هاي كمر شكن بسختي بتوانيد شادابي را به مدرسه يا دانش آموزان و خانواده هاشون بر گردانيد؟!!!