شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش محافل صهیونیستی به سخنرانی دبیرکل حزب‌الله

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 857304
یک مقام سابق شاباک در ارتباط با سخنرانی جدید دبیرکل حزب الله لبنان به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی توصیه کرد که با دقت و جدیت این سخنان را مورد بررسی قرار دهند.
واکنش محافل صهیونیستی به سخنرانی دبیرکل حزب‌الله
به گزارش جهان نيوز، مهر به نقل از المیادین نوشت: «یوسی امروسی» از مقامات عالی‌رتبه سابق شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) در واکنش به سخنرانی شامگاه گذشته دبیرکل حزب الله لبنان، عنوان کرد: به نهادهای امنیتی و نظامی پیشنهاد می‌کنم با دقت و جدیت به سخنان نصرالله گوش فرا دهند.

وی افزود: من نمی‌دانم چه در سر نصرالله می‌گذرد و فکر نمی‌کنم کارشناسی وجود داشته باشد که بتواند به شما بگوید وی چه اهدافی را مدنظر دارد، اما معتقدم نهادهای امنیتی و نظامی باید با دقت به سخنان نصرالله گوش دهند. آن را خوب تجزیه و تحلیل کرده و با جدیت با این مواضع برخورد کنند.

در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی عنوان کردند که دبیرکل حزب الله لبنان یک کارشناس خبره رسانه است و جنگ روانی علیه اسرائیلی‌ها را به خوبی و با درایت مدیریت می‌کند.

در همین زمینه، خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: وضعیت در مرزهای شمالی (نقاط مرزی لبنان و اراضی اشغالی) بسیار متشنج است و همه دوایر امنیتی و نظامی به دلیل سخنرانی نصرالله در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های عبری با اشاره به سخنرانی دبیرکل حزب الله، عنوان کردند که همه آنچه اتفاق افتاده آرامش قبل از طوفان است و پس از این سخنان ممکن است شرایط دگرگون شود.
https://jahannews.com/vdce7f8vejh8nxi.b9bj.html
jahannews.com/vdce7f8vejh8nxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
در اين نگراني بمانيد و از شدت نگراني خوا از چشمهايتان فرسخها دور شود و از درون متلاشي شويدكه اين وعده خداست :
يجعل الله في قلوبكم الرعب انشالله از ترس اقدامات
حزب الله سكته كنيد و بميريد
دانا
Iran, Islamic Republic of
شنیدم صهیونیست ها گفتند ما با آمریکا به توافق رسیدیم که بعد از پایان جنگ حماسی نباشد آقا سید حسن نصرالله هم گفتند که باید حماس پیروز باشد البته در اسلام شرط بندی حرام است وگرنه من هم شرط می بستم که حماس و غزه پیروز است.
United States
و اعدو اهم مااستطعتم بالقوه...