سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱

نظامیان کشته شده صهیونیستی به ۳۳۲ نفر رسید

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 857107
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام وجود جنگی سخت در غزه تاکید کرد تاکنون ۳۳۲ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.
نظامیان کشته شده صهیونیستی به ۳۳۲ نفر رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اعلام کرد که تعداد کشته شدگان خود که از ۷ اکتبر اجازه انتشار اسامی آن‌ها را داده بود به ۳۳۲ نفر رسید. از سویی دیگر «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد که جنگ سختی در غزه جریان دارد و درگیری‌ها به صورت رودررو است.

براساس گزارش آر تی، ارتش رژیم صهیونیستی در سحرگاه روز پنجشنبه ادعا کرد که در پاسخ به شلیک موشک زمین به هوا به سوی پهپاد این رژیم  به خاک لبنان حمله کرد. این در حالی است که حزب الله لبنان در سحرگاه روز پنجشنبه اعلام کرد که یک پهپاد مسلح صهیونیست را با استفاده از موشک زمین به هوا در جنوب لبنان سرنگون کرده است.

خبرنگار آر تی امروز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۳۰ گلوله آتش زا و روشنایی را در منطقه وادی العلق بین شهرک‌های البستان و مروهین در بخش غربی در جنوب لبنان شلیک کرد.

مرز لبنان و رژیم صهیونیستی از زمان آغاز رویارویی حماس و اسرائیل در ۷ اکتبر شاهد تبادل آتش متناوب بین ارتش اسرائیل از یک سو و حزب الله و گروه‌های فلسطینی از سوی دیگر بوده است. از شروع حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۸ هزار و ۸۰۵ تن شهید و هزاران تن زخمی شده‌اند و بخش‌های گسترده‌ای از نوار غزه ویران شده است.
https://jahannews.com/vdcfxedcew6dtya.igiw.html
jahannews.com/vdcfxedcew6dtya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *