چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

بررسی بازی اف سی 24 (FC24) برای پلی استیشن 5

سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 856825
Sports FC 24 یک بازی جدید از EA است که آن را می‌توان نسخۀ به‌روز و حتی جایگزین فیفا دانست. این بازی در تاریخ ۲۹ سپتامبر بر روی چندین پلتفرم منتشر می‌شود. پس از گذشت حدود ۲۳ سال، دیگر دوران پیشتازی فیفا به پایان رسیده است و اف‌سی ۲۴ قرار است با یک تحول عظیم وارد صنعت بازی‌های ورزشی فوتبالی شود. این بازی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی ازجمله Ultimate Team، حالت حرفه‌ایClubs و... است که در ادامه برای آشنایی شما با آن، به بررسی بیشتر بازی اف‌سی ۲۴ می‌پردازیم.
 

معرفی بازی اف‌سی ۲۴ (FC24) برای پلی استیشن ۵

ارائه FC24 خبرهای خوبی برای طرفداران فیفا است، چراکه اکنون طرفداران بازی‌های فیفا می‌توانند همان بازی را با امکانات و ویژگی‌های بهتری تجربه کنند. ترکیب بازی اف‌سی ۲۴ با امکانات و گرافیک بسیار بالا همراه با غول نسل آخر سونی یعنی پلی استیشن ۵، می‌تواند تجربۀ هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی برای طرفداران آن ایجاد کند.

با توجه به اطلاعات منتشرشده از سوی ارائه‌دهندگان این بازی، روی جلد اصلی بازی، عکس ستاره منچستر سیتی، یعنی ارلینگ هالاند را خواهید دید. همچنین با خرید گیفت کارت برای این بازی و PS5، می‌توانید به نسخۀ اصلی بازی دسترسی داشته باشید.

تاریخ انتشار و قیمت بازی اف‌سی ۲۴

تاریخ انتشار EA FC 24 روز جمعه، ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ است. البته شایعاتی درمورد تاریخ انتشار زودتر آن نیز وجود داشت که تاکنون به واقعیت نپیوسته‌اند. البته شرکت ارائه‌دهندۀ بازی برای افرادی که از نسخۀ پیش‌فروش و اصلی آن استفاده کنند نیز امکانات و آپشن‌های خوبی در نظر گرفته‌است.

نسخۀ استاندارد بازی اف‌سی ۲۴ با قیمت £59.99 برای PC و £69.99 برای کنسول‌های بازی عرضه می‌شود. البته نسخۀ Ultimate آن با قیمت £89.99 برای PC و £99.99 برای کنسول در دسترس خواهد بود.

پاداش و امتیازات پیش‌خرید برای PS5

اگر به‌دنبال امکانات ویژه و جذاب بازی اف‌سی ۲۴ هستید، پس هم‌اکنون نسبت‌به سفارش پیش‌خرید آن اقدام کنید. همان‌طورکه در عرضۀ بازی‌های کامپیوتری مرسوم است، افراد می‌توانند دو نسخه از این بازی، یعنی نسخۀ استاندارد و نسخۀ Ultimate را پیش‌خرید کنند. با پیش‌خرید این بازی، افراد می‌توانند علاوه‌بر بهره‌مندی از امکانات ویژۀ آن، بازی را یک هفته زودتر، یعنی ۳۱ شهریور ماه دریافت کنند.

خرید گیفت کارت PS5 برای بازی اف‌سی ۲۴

یک نسخۀ جدید از معروف‌ترین سری بازی‌های فوتبالی FIFA، با نام EA Sports FC 24 به زودی عرضه خواهد شد. شرکت EA اعلام کرده‌است که این بازی جدید را در تاریخ ۷ مهر منتشر خواهند کرد و افرادی که نسخۀ Ultimate را تهیه کرده‌اند، می‌توانند آن را یک هفته زودتر، یعنی در تاریخ ۳۱ شهریور دانلود کنند. با خرید گیفت کارت PS5 می‌توانید به‌صورت قانونی، نسخۀ Ultimate این بازی را خریداری کنید.

آیا با خرید گیفت کارت ایکس باکس نیز می‌توان به بازی FC 24 دسترسی داشت؟

بازی EA FC 24 از همان روز عرضه‌اش، در دسترس برای انواع پلتفرم‌ها ازجمله ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوئیچ، پی سی و ایکس باکس وان خواهد بود. تجربۀ بازی با کیفیت در EA FC 24، نیاز به داشتن یک اکانت قانونی دارد که با خرید گیفت کارت برای کنسول بازی خود، می‌توانید آن را تهیه کنید.

ویژگی ها و امکانات بازی اف‌سی ۲۴ (FC24) نسل جدیدی از فیفا

همان‌طورکه گفتیم، این بازی نسل جدیدی از بازی فیفا است و علاوه‌بر دارا بودن تمامی امکانات فیفا، ویژگی‌های بسیار عالی جدیدی را نیز ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بسیار عالی اف‌سی ۲۴ می‌پردازیم:

امکان بازی‌های متقابل

در EA SPORTS FC 24، افراد می‌توانند بدون توجه به پلتفرم بازی خود، یک باشگاه تشکیل داده و آن را به اشتراک بگذارند. این بازی امکانی را فراهم می‌کند که کاربران پلی استیشن ۵ با گیمرهای ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین کاربران پی سی، به‌صورت متقابل در بازی FC 24 شرکت کنند و همچنین کاربران پلی استیشن ۴ نیز با گیمرهای ایکس باکس وان بازی متقابل داشته باشند.

فصل لیگ باشگاه‌ها + پلی‌آف

فرمت و آپشن فصل لیگ باشگاه‌ها، سطح جدیدی از رقابت و هیجان را برای افراد به ارمغان می‌آورد. در طول هر فصل، باشگاه‌ها در یک مرحله از لیگ، با یکدیگر رقابت می‌کنند و از پایین‌ترین بخش به بالاترین بخش، امتیاز کسب کرده و برای صعود تلاش می‌کنند. در هر فصل در مرحلۀ پلی‌آف، باشگاه‌ها تعداد بازی‌های ثابتی برای صعود به صدر جدول امتیازات لیگ خود و کسب جوایز اضافی پایان فصل دارند.
 

ویژگی PlayStyles در باشگاه‌ها

در FIFA 23، وجود تضاد در توانایی بازیکنان، مشکل قابل‌توجهی بود. اما با ورود فناوری PlayStyles به EA Sports FC 24، این مشکل حل شده‌است. هر بازیکن در بازی دارای یک استایل منحصر‌به‌فرد است که براساس آمار فوتبال واقعی طراحی شده‌است. به عبارت دیگر، توانایی‌های بازیکنان دیگر نمی‌توانند به تقلید از بازیکنان مشهور مثل مسی یا رونالدو باشند. این تغییرات به بازی گیمینگ فوتبال، جنبۀ واقع‌گرایانه‌تری می‌دهند و شرکت EA قصد دارد با آپدیت‌های بیشتر، تعداد PlayStyles را افزایش داده و تجربۀ بسیار خوبی را ایجاد کند.

آیا با خرید گیفت کارت PS4، ویژگی PlayStyles نیز قابل دسترسی است؟

بله، در PlayStation 4 هر دو PlayStyles و PlayStyles+ موجود هستند. این ویژگی به‌عنوان به‌روزرسانی مهم برای سیستم قبلی FIFA 23 عمل می‌کند. در مجموع، ۳۴ PlayStyle وجود دارد که به پنج دستۀ عبور، گلزنی، کنترل توپ، دفاع و دروازه‌بان تعلق می‌گیرد.

ویژگی و فناوری HyperMotionV

ویژگی‌های جدید HyperMotionV تنها در انحصار PlayStation 5، Xbox Series X|S و PC است. Hypermotio از زمان FIFA 22 در بازی‌ها اعمال شده‌است و در آن زمان نسخۀ Hypermotion 1.0 و در FIFA 23 به نام Hypermotion 2.0 توسعه یافته‌است. درحالی‌که بسیاری از افراد، منتظر نسخۀ Hypermotion 3.0 در EA FC 24 بودند، اما در این بازی، یک رویکرد متفاوت تحت‌عنوان Hypermotion V را معرفی کرده‌است.

ارتقای فناوری Frostbite

این ارتقا شامل جزییات واقع‌گرایانۀ بیشتر در تجربۀ بازی فوتبال است. تغییر شکل واقعی‌تر بازیکنان و نمایش بیشتر حرکات و رفتارهای بازیکنان، ازجمله ویژگی‌های این ارتقا هستند. تصاویر ارائه‌شدۀ از این بازی نشان می‌دهند که EA FC 24 نسبت‌به FIFA 23 بسیار به‌روزتر است. همچنین ارتقای فناوری Frostbite نه‌تنها ظاهر و حس بازیکنان را واقعی‌تر از همیشه نشان می‌دهد، بلکه جزییات محیطی مانند ورزشگاه‌ها را نیز به‌نحوی واقعی‌تر ارائه می‌دهد.

آپشن های جذاب نسخۀ اصلی بازی اف‌سی ۲۴ (FC24)برای PS5

در این بازی، آپشن‌های جذاب و جدیدتری نسبت‌به فیفا ارائه شده‌است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:
  • آیتم بازیکن قرضی ستاره روی جلد (در ۱۰ بازی)؛
    ۲ آیتم انتخابی بازیکن دعوتی نماینده (یک بازیکن مرد و یک بازیکن زن برای ۵ بازی)؛
    باز کردن PlayStyles در Clubs؛
    امتیازهای شخصیتی اضافی برای بازیکنان؛
    مربی ۵ ستاره برای استخدام در بخش مدیریت.

با خرید گیفت کارت، به‌راحتی اف‌سی ۲۴ را در PS5 بازی کنید

با خرید گیفت کارت برای PS5، می‌توانید به‌راحتی به تجربه‌ای هیجان‌انگیز و واقع‌گرایانه در بازی EA Sports FC 24 در پلتفرم PS5 دست یابید. با استفاده از این گیفت کارت، شما به‌راحتی می‌توانید بازی را خریده و در کنسول پلی استیشن خود نصب کنید. این راه آسان و مطمئن، به شما این امکان را می‌دهد تا به دنیای شگفت‌انگیز این بازی فوتبالی راه یافته و از تکنولوژی‌های برجسته و گرافیک‌های بهبود یافتۀ آن لذت ببرید. با خرید گیفت کارت‌های مختلف مانند گیفت کارت اپل، گیفت کارت بازی‌ها و برنامه‌های مختلف، می‌توانید به‌راحتی به نسخۀ اصلی برنامه‌های تحریم‌شده دست پیدا کنید.
https://jahannews.com/vdcb50bwsrhbswp.uiur.html
jahannews.com/vdcb50bwsrhbswp.uiur.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *