چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۵

سلبریتی‌هایی که روغن ریخته را نذر کرده‌اند!

يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 856441
بعد از اعلام رسمی ممنوع‌‌الفعالیتی بازیگران زن کشف‌ حجاب ‌کرده در یک‌سال گذشته و اظهارنظرهای متفاوت به این موضوع، حالا تعدادی از آنها نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.
سلبریتی‌هایی که روغن ریخته را نذر کرده‌اند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، کتایون ریاحی که از سال ۸۷ کار هنری دیگری انجام نداده حالا مدعی شده شرافتم اجازۀ کار هنری نمی‌دهد.

هنگامه قاضیانی هم که حدود ۴ سال است از فضای هنری دور مانده گفته خودم خواستم خداحافظی کنم و کسی نباید این حس را بکند که مرا ممنوع‌الکار کرده. پانته‌آ بهرام، اما با آوردن نام افرادی که پارسال هرکدام به‌شکلی باعث برهم زدن امنیت کشور شدند و الان زندانی هستند گفته ممنوع‌الکاری حتی آخرین دغدغۀ من هم نیست.

ترانه علیدوستی هم که از هر فرصتی استفاده می‌کند تا مطالب تحریک‌آمیزش را منتشر کند ممنوع‌الکاری‌اش را حتی به دختری که دچار افت فشار و بیهوشی شده بود و دیروز فوت کرد هم نسبت داد. او به‌خاطر همین ادعا‌های بدون سندش چندی پیش بازداشت هم شده بود.
https://jahannews.com/vdcfjvdcyw6dtja.igiw.html
jahannews.com/vdcfjvdcyw6dtja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلبریتی نه
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اگر مانند کعبه آمالشان، پس از فتنه انگیزی، جریمه نقدی و مجازات حبس برای آنان اعمال می شد، بلبل زبونی یادشون می رفت.
براتعلی آب برین
Iran, Islamic Republic of
اینها شرافتشون با خون صهیونیستهای کودک کش وخون ریز گره خورده وهند جگر خوار شده اند که جگر عموی پیامبر را به دندان کشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ترانه علیدوستی، تا حالا هم اضافه‌تر از کوپنش مونده و جای خیلی از افراد تحصیلکرده و توانمند در زمینه بازیگری رو اشغال کرده.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بسیار مفید و درست بود