يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱
۱۰
«حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت:

سید حسن نصرالله مستقیما نبرد با اسرائیل را مدیریت می‌کند/ عدم حضور دبیر کل حزب‌الله در رسانه‌ها بخشی از مدیریت نبرد است/ هر زمان لازم باشد ایشان سخنرانی می‌کند

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 855584
یک نماینده فراکسیون پارلمانی حزب‌الله گفت: دبیرکل جنبش حزب‌الله خود مستقیما به تحولات در مرزهای جنوبی اشراف دارد و سخنرانی نکردن او بخشی از مدیریت جنگ است.
سید حسن نصرالله مستقیما نبرد با اسرائیل را مدیریت می‌کند/ عدم حضور دبیر کل حزب‌الله در رسانه‌ها بخشی از مدیریت نبرد است/ هر زمان لازم باشد سخنرانی می‌کند
گروه بین الملل جهان نيوز: «حسن فضل الله» عضو فراکسیون «الوفاء للمقاومه» وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان، ظهر امروز (یکشنبه)، گفت رزمندگان مقاومت لبنان در خط مقدم در حال مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.

بر اساس گزارش فارس به نقل از شبکه «المیادین»، نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان گفت: «رزمندگان مقاومت در مرزهای جنوبی لبنان در حال مبارزه با دشمن هستند و نیروهای آن‌ها را از پا در می‌آورند و مجروح می‌کنند. مقاومت ما راهش را می‌شناسد؛ راهی که برای دفاع از کشور آن را برگزیده است».

حسن فضل الله ادامه داد: «محیط ما در جنوب محکم و استوار است و بهترین فرزندانمان برای مبارزه با دشمن اسرائیلی به میدان فرستاده می‌شوند. رزمندگان و خانواده‌ها پایدارند و در خط مقدم ایستاده‌اند تا از کشور و خاکمان دفاع کنند. ما در لبنان گزینه‌ای جز دفاع از سرزمینمان نداریم».

فضل الله اضافه کرد: «کشور ما تحت حمله قرار دارد و دشمن در کمین است؛ اما بداند که مقاومت با شجاعت در جبهه‌ها آماده است. مصلحت لبنان و مردم کشور در صدر اولویت‌ مقاومت قرار دارد. به نفع کشور است که دشمن به اهداف خود در غزه دست پیدا نکند. هر یک از ما به دنبال دفاع از غزه و جلوگیری از دستیابی دشمن به اهدافش در این منطقه هستیم».

او همچنین خبر داد: «سید نصرالله لحظه‌به‌لحظه تحولات درگیری‌ها در جنوب و غزه را پیگیری می‌کند و به همراه فرماندهان میدانی در حال اداره جنگ است. به خانواده‌های شهدا از قول طرف سید حسن نصرالله گفتم که این شهدا فرزندان او هستند».

نماینده حزب‌الله ادامه داد: «سید حسن نصرالله به همراه فرماندهان میدانی مستقیما درگیری‌ها را مدیریت می‌کند. ظاهر نشدن سید حسن نصرالله در رسانه‌ها بخشی از مدیریت جنگ است. زمانی که سید احساس کند اداره جنگ مستلزم حضور او در رسانه‌هاست، این کار را خواهد کرد».

مقاومت اسلامی لبنان تاکنون ده‌ها موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و سامانه‌های جاسوسی و پایشی این رژیم را در خطوط مرزی لبنان با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده هدف حمله قرار داده است که در پی آن چندین نیروی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

مردم مصر در راهپیمایی اخیر در حمایت از مردم فلسطین از دبیرکل حزب‌الله برای حمله به رژیم صهیونیستی درخواست کمک کردند؛ شعاری که رسانه‌های صهیونیستی آن را بی‌سابقه توصیف کردند.
https://jahannews.com/vdcc4pq402bqpp8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4pq402bqpp8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خط و نشان کشیدن امروز نتانیاهو در مرز لبنان و برخی وزرای دیگر رژیم جلاد اسرائیل نشان می دهد که آنها از این همه کشتار و سرکوب و تخریب سرمست شده اند و بعید نیست که به هر کاری دست بزنند.
United States
حزب الله هم بهتر است مانند جمهوری اسلامی مردم کشورش را وارد جنگ نکند.
سيد على
Iran, Islamic Republic of
صهيونيسم شناس خبره،امام خمينى رحمه الله،سالها قبل هشدار داده بودند که باید صهیونیسم محو شود وگر نه تبعات بودنشان همه گیر خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر. آنا فتحنا لک فتحا مبینا
Iran, Islamic Republic of
فان حزب‌الله هم الغالبون .... نواده ی روح الله سید حسن نصرالله
Iran, Islamic Republic of
سید حسن نصرالله
نواده روح الله
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله. حزب الله
ناظر
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یه مرد پیدا شد در حمایت از غزه مستقیم به اسراییل حمله کنه!این وحشیان به جز زبان زور چیز دیگری نمی فهمند!
Iran, Islamic Republic of
این وحشی ها زبان زور را هم نمی فهمند فقط باید از جهان هستی حذف شوند
Iran, Islamic Republic of
اسراییل غاصب هیچ راه بازگشتی ندارد