سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

بهترین بازی‌های ساعت هوشمند

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 855053
بازی‌های رایانه‌ای از کامپیوترهای قدیمی شروع شدند و به تدریج راه خود را به دستگاه‌های سگا، گوشی‌های قدیمی و سپس گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند باز کردند. اما پیشروی بازی‌ها به همین‌جا متوقف نشد. با پیشرفت ساعت‌های هوشمند، نسخه‌های اختصاصی بازی برای این ساعت‌ها ساخته شدند تا افراد را حتی بدون تلفن همراه، سرگرم کنند.

فرقی نمی‌کند ساعت هوشمند سامسونگ داشته باشید یا انواع دیگری از ساعت هوشمند را استفاده کنید، اگر به‌دنبال بهترین بازی‌های ساعت هوشمند هستید، این مقاله زومیت را بخوانید تا با تعدادی از بهترین بازی‌های ساعت هوشمند آشنا شوید.
 
بهترین بازی‌های پازلی ساعت‌‌های هوشمند
بازی‌های پازلی از جمله بازی‌های مورد علاقه بسیاری از افراد هستند. با توجه به ماهیت چهارخانه این بازی‌ها، انواع مختلفی از بازی‌های پازلی خوب برای گوشی‌های هوشمند موجود است. بهترین بازی های ساعت هوشمند در این ژانر، شامل موارد زیر هستند:
 
 بهترین بازی های ساعت هوشمند: 2048 for Android Wear

2048for Android Wear : 2048 for Android Wear یک بازی پازلی ساده و رایگان است. در این بازی باید کاشی‌هایی با اعداد یکسان را به هم وصل کنید تا کاشی جدیدی ساخته شود. این کار را ادامه می‌دهید تا به کاشی 2048 برسید.
 
تتریس (Tetris): تتریس یک بازی پازلی بی‌انتها است که در آن باید بلوک‌های در حال سقوط را طوری روی هم بچینید که یک ردیف کامل ایجاد شود. اگر نتوانید این کار را انجام دهید، صفحه با پازل‌ها پر شده و بازی تمام می‌شود.
 

Flow Free

Flow Free: یک بازی پازل ساده و در عین حال اعتیاد‌آور است که در آن باید نقاط هم‌رنگ با لوله‌ها را به هم متصل کنید تا جریان ایجاد شود. بازی نیاز به برنامه‌ریزی و تجسم فضایی دارد و برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است.

بهترین بازی‌های ساعت هوشمند برای تقویت مهارت های منطقی
تقویت مهارت‌های منطقی یک راه عالی برای تیز نگه‌داشتن ذهن و انجام بازی با ساعت هوشمند راهی راحت و سرگرم‌کننده برای انجام این کار است. برخی از بازی‌هایی که می‌توانند دراین زمینه به شما کمک کنند شامل موارد زیر هستند:
 
 
سودوکو (Sudoku): احتمالا سودودکو را می‌شناسید، یک بازی پازل منطقی کلاسیک که شامل پرکردن یک جدول 9 در 9 از اعداد است؛ به‌طوری که هر ردیف، ستون و زیرشبکه 3 در 3 شامل تمام ارقام از 1 تا 9 باشد. این بازی فوق‌العاده برای ساعت‌های هوشمند هم طراحی شده و در دسترس است.
 
یوگای مغز (Brain Yoga): یوگای مغز یک بازی سرگرم‌کننده و چالش برانگیز است که در هر مرحله از آن لازم است یک معما را حل کنید. هرچه مراحل پیشرفته‌تر می‌شود، بازی چالش‌برانگیر‌تر خواهد شد.
 
3. Minesweeper : Minesweeper یکی از بهترین بازی های ساعت هوشمند است؛ یک بازی کلاسیک که احتمالا آن را روی کامپیوتر شخصی خود دیده‌اید. این بازی دارای شبکه‌ای از مربع‌‌های قابل کلیک است، با «مین‌های» پنهان که در سراسر صفحه پخش شده‌اند. هدف این است که صفحه را بدون منفجر‌کردن هیچ مینی، با کمک اطلاعاتی که هر کاشی در مورد مین‌های همسایه به شما می‌دهد، پاکسازی کنید. این بازی برای ساعت هوشمند شیائومی و سایر ساعت‌های هوشمند در دسترس است.

بهترین بازی‌های ساعت هوشمند برای سرگرمی
برخی از بازی‌ها شما را سرگرم می‌کنند و هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند. اگر به دنبال این بازی‌ها هستید، بهترین بازی های ساعت هوشمند برای سرگرمی شامل موارد زیر هستند:
 
حلقه بی‌نهایت (Infinity Loop): این بازی در اصل برای تلفن هوشمند است، اما از ساعت‌های هوشمند نیز پشتیانی می‌کند. بازی مجموعه‌ای از خطوط را به شما می‌دهد. شما باید آنها را برگردانید تا یک شکل حلقه نامتناهی را تشکیل دهند. کافی است روی هر حلقه ضربه بزنید تا آن را به اطراف برگردانید.
 
Flappy Bird: این یک بازی محبوب است که در سال 2013 ارائه شد. اگرچه سازنده این بازی، آن را برای گوشی‌های هوشمند بهینه‌سازی نکرده است، اما نسخه‌هایی از Flappy Bird در دسترس هستند که بر روی ساعت‌های هوشمند قابل اجرا می‌باشند.
 
در این بازی باید روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا پرنده به بالا پرواز کرده و بدون برخورد از بین میله‌ها عبور کند.
 
سوپر ماریو: اگر طرفدار این بازی قدیمی و پرطرفدار هستید، خوب است بدانید برخی از نسخه‌های آن از جمله بهترین بازی های ساعت هوشمند محسوب می‌شوند. کافی است با ضربه روی ساعت، سوپر ماریو را حرکت داده و از بین موانع عبور دهید.
 
Wear Maze : Wear Maze یک بازی هیجان‌انگیز و یکی از بهترین بازی های ساعت هوشمند است که می‌توانید آن را بازی کنید. این بازی شامل هدایت یک توپ از طریق پیچ‌و‌خم، با چرخاندن صفحه ساعت است. اگر بیشتر از سی سال سن داشته باشید، احتمالا نسخه‌های دستی این بازی را به یاد می‌آورید که در آنها تعدادی توپ با حرکت دستگاه و یک اهرم جابجا می‌شدند تا در نهایت به مرکز  برسند. Wear Maze هم چیزی شبیه به همین بازی‌ها است؛ با این تفاوت که مجازی است. کافی است مچ خود را به اطراف بچرخانید تا توپ کوچک را در مسیر هدایت کنید.
 
 
Ball Escape
 
 Ball Escape: همان‌طور که از نام این بازی پیداست، شما یک توپ در مرکز صفحه دارید که با برخورد به کنار‌ها از بین می‌رود. نباید بگذارید توپ به لبه‌های ساعت برخورد کند. قبل از برخورد توپ به لبه، ضربه بزنید تا یک مانع ایجاد کنید و توپ را در جهت مخالف حرکت دهید. با پیشرفت بازی، سرعت توپ سریع شده و کنترل آن سخت‌تر می‌شود.
 
بهترین بازی‌های ساعت هوشمند برای تقویت حافظه
برخی از بازی های ساعت هوشمند، بر تقویت حافظه تمرکز دارند. برخی از بهترین بازی های ساعت هوشمند برای حافظه شامل موارد زیر هستند:

Sookie Says for Wear: فرض Sookie Says for Wear  بسیار ساده است. یک سری مربع یا مثلث رنگی روی صفحه ساعت شما چشمک می‌زنند. وظیفه شما این است که ترتیب فلش‌شدن آنها را به خاطر بسپارید و بر اساس آن ضربه بزنید. بازی در ابتدا ساده است، اما هر دور که موفق می‌شوید، فلش دیگری به مجموعه اضافه می‌شود.

بازی‌های ساعت هوشمند واقعا جذاب هستند. فرقی نمی‌کند قیمت ساعت هوشمند شما چقدر باشد، در هر صورت می‌توانید از این بازی‌ها بر روی آن استفاده کنید. اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، می‌توانید انواع مدل‌ها را در زومیت ببینید و با قیمت مناسب از فروشندگان آنلاین لیست شده خریداری کنید.
https://jahannews.com/vdcdkk0jsyt0kz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkk0jsyt0kz6.2a2y.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *