دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

اسرائیل، از اول با آدم‌کشی به وجود آمد

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 854911
رهبری می‌فرمایند: اسرائیل، از اوّل با ظلم و آدم‌کشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است. در آن روز یک عدّه افراد زورگو و متجاوز، با پشتیبانی دولت انگلیس به منطقه‌ فلسطین آمدند.
اسرائیل، از اول با آدم‌کشی به وجود آمد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، طوفان‌الاقصی که حماسه‌ای دیدنی بود؛ موجب شد بار دیگر میدان نبرد حق و باطل در فلسطین شاهد جنگی بزرگ باشد. انقلاب اسلامی، با تأکید بر نفی هرگونه استعمار و استکبار از ابتدای امر تکلیف خود با اسرائیل را مشخص کرد و آن را «غده سرطانی منطقه» نامید. مرحوم امام خمینی و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها در کلماتشان موضع خود نسبت به قضیه فلسطین و اسرائیل را مشخص کردند. در ادامه بخشی از سخنان رهبری در این باره را می‌خوانیم.

اسرائیل، از اوّل با ظلم و آدم‌کشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است
اسرائیل، از اوّل با ظلم و آدم‌کشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است. در آن روز یک عدّه افراد زورگو و متجاوز، با پشتیبانی دولت انگلیس به منطقه‌ فلسطین آمدند. اهالی آن منطقه را بیرون کردند و فرزندان و بازماندگان آنها بیش از یک میلیون نفر هنوز هم در زیر چادرها و در شرایط اردوگاهی زندگی می‌کنند! زیر چادر، یا چیزی شبیه چادر، در کوخ‌ها زندگی می‌کنند! مردم فلسطین، در خارج از فلسطین، با حال کوخ نشینی و اردوگاه نشینی زندگی می‌کنند. خانه‌های آن‌ها و وطن آنها در اختیار کسانی است که از اروپا، از استرالیا، از آمریکا، از آسیا و از آفریقا به آن‌جا رفته‌اند و یک ملت جعلی و دروغین به وجود آورده‌اند و در آن جا به نام یک ملت، زندگی می‌کنند و دولتی هم دارند! اساساً چنین ملتی، وجود و هویّتی ندارد. (۱۳۷۵/۰۱/۰۴)

آمریکایی‌ها امروز بیشترین رودربایستی را با رژیم منحطّ صهیونیستی دارند
آمریکایی‌ها امروز بیشترین رودربایستی را از رژیم منحطّ صهیونیستی دارند؛ بیشترین ملاحظه را از محافل صهیونیست دارند؛ ملاحظه‌ آن‌ها را می‌کنند؛ ما داریم می‌بینیم وضعیّت را. پنجه‌ قدرتمندان مالی و کمپانی‌های صهیونیستی بر دولت آمریکا و کنگره‌ آمریکا و مسئولین آمریکایی آن‌چنان مسلّط است که این‌ها مجبورند ملاحظه‌ آن‌ها را بکنند، ما که مجبور نیستیم ملاحظه‌ آن‌ها را بکنیم. ما از روز اوّل گفتیم، امروز هم می‌گوییم، بعد از این هم خواهیم گفت: ما رژیم صهیونیستی را یک رژیم نامشروع و حرام‌زاده می‌دانیم. یک رژیمی است که بر اساس توطئه به‌وجود آمده است، بر اساس توطئه و سیاست‌های توطئه‌آمیز هم دارد حفظ می‌شود و حراست می‌شود. آن‌ها ملاحظه دارند؛ حالا چرا ملاحظه دارند، این خودش بحث دیگری است؛ پول و قدرت و سرمایه‌ صهیونیست‌ها کار خودش را می‌کند، بالاخره این بیچاره‌ها را دچار می‌کند؛ مجبورند ملاحظه کنند؛ فقط هم آمریکایی‌ها نیستند، خیلی از سیاستمداران دیگر غربی هم همین مشکل را بیچاره‌ها دارند، آنها هم گرفتارند، دچار مشکلند. (۱۳۹۲/۰۸/۱۲)

برادران و خواهران فلسطینی! به خداوند حکیم و قدیر اعتماد کنید
ملت مجاهد فلسطین و مردم و دولت مردمی غزه نیز بدانند که دشمن خبیث آنان اکنون از همیشه ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر است. جنایت دریایی روز دوشنبه نه نشانه‌ قدرت، که نشان درماندگی و سراسیمگی رژیم غاصب است. سنت الهی بر این جاری شده که ستمگران در اواخر دوران ننگ‌آلود خود، به دست خویش، سرنوشت محتوم فنا و زوال خود را نزدیک‌تر کنند. حمله به لبنان و سپس حمله به غزه در سال‌های پیش، از جمله‌ همین اقدام‌های دیوانه‌وار بود که تروریست‌های اریکه‌نشین صهیونیست را به دره‌ سقوط نهایی نزدیک‌تر کرد. حمله به کاروان امدادی بین‌المللی در آب‌های مدیترانه نیز اقدام ابلهانه‌ دیگری از همان قبیل است. برادران و خواهران فلسطینی! به خداوند حکیم و قدیر اعتماد کنید، قدرت خود را باور کنید و بر آن بیفزایید و به پیروزی نهائی یقین داشته باشید و بدانید که: وَلَیَنصُرَنَّ اللَّـهُ مَنْ یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّـهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ. (۱۳۸۹/۰۳/۱۱)
https://jahannews.com/vdcfyjdcyw6dt1a.igiw.html
jahannews.com/vdcfyjdcyw6dt1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *