يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

سرمربی تراکتور: شرایط عجیبی داریم و فدراسیون فوتبال باید فکری به حال لیگ کند

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 853283
سرمربی تیم تراکتور تبریز به انتقاد از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.
درخواست سرمربی تراکتور از فدراسیون
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: می‌خواهیم خودمان را با این شرایط لیگ برتر وفق دهیم. یک بازی انجام می‌دهیم و سپس مسابقات چندین هفته تعطیل می‌شود. این نوع رقابت، درست نیست و با شرایط عجیبی رو به رو هستیم. سعی می‌کنیم خودمان را آماده نگه داریم.

وی افزود: با نهایت احترام از فدراسیون فوتبال درخواست دارم فکری به حال لیگ کند و بازی‌ها پشت سر هم برگزار شوند. مسابقات هیچ کجا در این حد تعطیل نمی‌شوند.

سرمربی تراکتور با اشاره به تعطیلی دوباره لیگ برتر بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک، گفت: بعد از دیدار فردا، چند جلسه تمرین می‌کنیم و پس از چند روز استراحت، دور جدید تمرینات را برای حفظ آمادگی آغاز خواهیم کرد. شرایط برای تمامی تیم‌ها یکسان است ولی تعطیلی‌های مکرر به نفع تیم‌ها و فوتبال نیست.

وی با بیان اینکه حفظ آمادگی در این شرایط سخت است، عنوان کرد: بار دیگر از فدراسیون می‌خواهم درباره تعطیلی‌ها‌ چاره‌اندیشی کند و بازی‌ها پشت سر هم برگزار شوند. از سوی دیگر تاکنون تنها 2 بازی در داخل خانه انجام داده‌ایم. هواداران از ما انتظار دارند و دوری از آن‌ها به نفع‌ ما نیست.

خمز در خصوص شناختش از حریف، گفت: آلومینیوم رقیب سرسختی است. فصل را خوب شروع کرده، تیم جنگنده و دونده‌ای است که به خوبی در دفاع جمع می‌شوند. بازیکنانم به خوبی تمرین کرده‌اند و به آن‌ها اعتماد دارم. قطعاً بازی خوبی انجام خواهیم داد و کاملا آماده هستیم. باید خوب بازی کرده و سخت تلاش کنیم.

وی درمورد مصدومان تیمش، اظهار داشت: سید محمد حسینی و شکیب‌خو مصدوم هستند.
https://jahannews.com/vdcg7w97wak9nx4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7w97wak9nx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *