يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

۳۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش شدند

شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 851963
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: از محل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید ۳۵ هزار معلم جذب آموزش و پرورش شدند.
۳۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، میثم لطیفی صبح امروز ‌در آیین نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه دخترانه حضرت زهرا(س) قم اظهار داشت: سال تحصیلی جدید کشور با حضور 16 میلیون و 700 هزار دانش‌آموز و یک میلیون معلم از امروز به صورت رسمی آغاز شد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در کنار مطالعات علمی، مطالعات جانبی خود را بیشتر کنند و کتاب‌های مناسب که دیدی عمیق در جهان با آنها می‌دهد را در دستور کار قرار بدهند.

وی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد تحولات و رشد در همه عرصه‌ها به ویژه ‌در توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی هستیم.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز به یک قدرت بلامنازعه موشکی و نظامی تبدیل شده در حالی که قبل از انقلاب در عرصه‌های مختلف وابسته به خارج از بودیم.

لطیفی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئله تحکیم بنیان خانواده یک دغدغه جهانی است، اظهار داشت: رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز در سخنرانی اخیر خود در سازمان ملل متحد اشاره‌های دقیقی به آن کرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه با حضور در دفتر این مدرسه پای صحبت‌های تعدادی از مدیران و معلمان قمی نشست.
https://jahannews.com/vdcjmveotuqeihz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmveotuqeihz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک خواهش با داشتن فرزندی که تحصیلات دانشگاهی هم دارد ، خواهش میکنم از سیاست پر نمودن ظرفیت کلاس ها به هرقیمتی اجتناب کنید!شرایط سنی و تناسب رشته را به جد وبدون تبصره مدنظر قرار دهید؟ یکسال مدرسی مدارس غیر انتفاعی که صرفا روی کاغذ است ملاک جذب نیست!
Iran, Islamic Republic of
۳۵۰۰۰ نفر که در دولت روحانی بصورت حق التدریس و شرکتی جذب شدن تبدیل وضع می شوند .
Iran, Islamic Republic of
آقای لطیفی قرار بر استخدام ۲۸ هزار آموزگار بوده از اول . حالا بعد یک ماه تاخیر جوابا اومده عده خیلی کمی قبول شدن و یه لشکر قبول نشدن مثل من ..