يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مهمدی به مدال نقره رسید

جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 851886
علیرضا مهمدی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان رسید.
مهمدی به مدال نقره رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از  ایسنا، در دیدار فینال وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان علیرضا مهمدی کشتی گیر جوان ایران رودرروی رفیق حسین اف کشتی گیر عنواندار و کهنه کار جمهوری آذربایجان قرار گرفت که در نهایت مسابقه را ۲-۱ باخت و نایب قهرمان جهان شد.

سه دقیقه نخست این مسابقه یک بر یک شد. در سه دقیقه دوم حسین اف یک امتیاز از اخطار بدست آورد و در ادامه کشتی را بست تا در نهایت ۲ بر یک برنده مسابقه شود و علیرضا مهمدی به مدال نقره وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم بسنده کرد.

این اولین حضور مهمدی در مسابقات بزرگسالان جهان بود در حالی که حسین اف یک طلا و یک نقره جهان و یک برنز المپیک و 3 طلای اروپا را در کارنامه داشت.

پیش از این پویا دادمرز در وزن غیر المپیکی  ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد و تا دقایقی دیگر امین میرزازاده در فینال ۱۳۰ کیلوگرم به میدان می رود.

فردا نیز ملی پوشان سه وزن پایانی ایران (ایمان محمدی، محمدرضا گرایی و ناصر علیزاده) دیدارهای مقدماتی خود را آغاز می کنند ضمن اینکه مهدی محسن نژاد در ۶۰ کیلوگرم و محمد هادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم برای مدال برنز و کسب سهمیه المپیک کشتی خواهند گرفت.
https://jahannews.com/vdcdjf0j9yt0kj6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjf0j9yt0kj6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *