شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تشکیل یک ائتلاف قدرتمند علیه رژیم صهیونیستی

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 851538
وقتی انقلاب اسلامی که امام(ره) آن را انفجار نور نامید پدید آمد، صحنه سیاسی جهان تغییر کرد و نظم سیاسی ساخته قدرت‌ها به‌هم ریخت.
تشکیل یک ائتلاف قدرتمند علیه رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش نو جهان طی سخنانی اظهار داشت: باید تاریخ را بخوانیم چرا که تاریخ آئینه‌ای برای دیدن رخسار و سیمای آینده یک جامعه است.

وی افزود: زمان یک تابع پیوسته است. وقتی انقلاب اسلامی که امام(ره) آن را انفجار نور نامید، ظاهر شد، صحنه سیاسی جهان تغییر کرد و نظم سیاسی ساخته قدرت‌ها به‌هم ریخت.

فرمانده‌کل سپاه گفت: آمریکای آن روز 40 درصد ثروت جهان را تولید می‌کرد و از آن روز تا امروز 50 درصد قدرت نظامی کل عالم را به‌عهده داشت و دارد، یک نظام مسلط بر نهاد‌های بین‌المللی و با یک سطح گسترش سیاسی در کل منطقه بود و گره‌های ژئوپولیتیکی حیاتی عالم در اختیار او بود.

سردار سلامی عنوان کرد: ایران زمان شاه یکی از ایالات 51گانه ایالات متحده آمریکا می‌شد، اما یک ایالت منفصل، امام(ره) در این فضا ایران را از سیطره غرب و به‌ویژه آمریکا نجات داد و یک الگوی جدید از حاکمیت دینی را فراروی همه مسلمانان قرار داد.
وی ادامه داد: جنگ تحمیلی محصول مشارکت راهبردی بین آمریکا، شوروی، اروپا و کشور‌های مرتجع غرب حاکم بر جهان اسلام به‌خصوص در حاشیه جنوبی خلیج فارس و غرب ایران بود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: وقتی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، یورش همه‌جانبه غرب که واکنش سخت نظام سلطه به انقلاب بود، شکل گرفت و ملت ایران در تنهایی، انزوا، محاصره، تحریم و نابرابری نظامی قدرتمند جهانی بی‌سابقه با بزرگترین، طولانی‌ترین و نابرابرترین جنگ جهانی جهانی تاریخ مواجه شد؛ جنگی که بین ائتلافی از همه قدرت‌ها و یک کشور تنها و تازه به استقلال رسیده که هنوز سازه‌های سیاسی و ساختار‌های دفاعی و اقتصادی آن شکل نیافته بود، واقع شد.

وی افزود: با ایثار و استقامت رزمندگان و شهیدان ما حتی یک میلی‌متر مربع از خاک مقدس کشورمان در آن جنگ نابرابر و بی‌سابقه‌ جهانی جدا نشد. در حالی‌که ایران نقطه تمرکز تمام آتش‌ها بود، هرچه قدرت نظامی، فشار سیاسی، اطلاعاتی، عملیات روانی، جنگ تبلیغاتی در جهان انباشته شده بود، علیه ما بسیج شده بودند تا این ملت را از انقلاب خود پشیمان کنند.

سرلشکر سلامی، گفت: جهان قدرتمند آن روز نمی‌توانست طلوع یک حقیقت نورانی به نام اسلام را بپذیرد؛ زیرا می‌دانست شعاع‌های تأثیر شعار‌های انقلاب فراتر از مرز‌های جغرافیایی ایران، اقصی‌نقاط جهان را درمی‌نوردد و به تدریج جرقه‌های گسترش انقلاب در سایر بلاد اسلامی زده و ضلع جدیدی از قدرت به هندسه جهانی اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اسلام امروز به‌عنوان‌ یک رکن از قدرت در جهان ظهور کرده است، اظهار کرد: روند صعود و منحنی قدرت مسلمانان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز تصاعدی است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی در شرق دریای مدیترانه و شمال دریای سرخ در حال مقابله با دشمنان است، افزود: جغرافیای انقلاب اسلامی توسعه پیدا کرده و ما قدرت‌های مکمل زیادی همچون حزب‌الله لبنان داریم که می‌تواند معادلات سیاسی و امنیتی را در آن منطقه تعیین کند. تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ آثاری از مقاومت در فلسطین مشهود نبود، اما امروز گروه‌های جهادی فلسطین تمام سرزمین‌های اشغالی را نقطه تقابل آتش‌ها قرار دادند و صهیونیست‌ها خواب راحت ندارند.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 30 عملیات مسلحانه در کرانه باختری علیه صهیونیست‌ها انجام می‌شود، گفت: کسانی که در گذشته با سنگ می‌جنگیدند، امروز دارای موشک و پهپاد و قدرت نظامی قوی هستند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با انزوا، جنگ داخلی، تجزیه سیاسی و اعتراضات اجتماعی و نبرد‌های امنیتی درگیر است، افزود: یک ائتلاف قدرتمند در عالم علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته و وضعیت مقاومت بسیار متفاوت شده است.

فرمانده کل سپاه در پایان به وضعیت کنونی آمریکا اشاره کرد و با بیان اینکه قدرت آمریکایی‌ها به معنای واقعی رو به زوال است، یادآور شد: آمریکایی خود اعتراف کردند که رو به زوال هستند و شاخصه‌های سیطره خود را از دست داده‌اند.
https://jahannews.com/vdchxzn6623nmmd.tft2.html
jahannews.com/vdchxzn6623nmmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *