شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۲

هلاکت عامل مجروح کردن ماموران پلیس فیروزآباد

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 851406
فرمانده انتظامی استان فارس از هلاکت شرور سابقه داری خبر داد که پس از مجروح کردن ۳ نفر از ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد متواری شده بود.
هلاکت عامل مجروح کردن ماموران پلیس فیروزآباد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: دیشب در پی درگیری پلیس فیروزآباد با شرور  مسلح، ۳ نفر از ماموران مجروح شدند.

او با اشاره به متواری شدن فرد شرور، ادامه داد: با هدایت میدانی و اعزام تیم‌های زبده پلیس آگاهی استان و همکاری عملیاتی ماموران انتظامی شهرستان‌های فیروزآباد و فراشبند این شرور مسلح که ظهر امروز بیست و هفتم شهریورماه در یکی از باغات اطراف شهرستان فراشبند مخفی شده بود پس از یک ساعت درگیری و تیراندازی متقابل به هلاکت رسید.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه از این شرور جانی یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد، اضافه کرد: این شرور سابقه دار در فضای مجازی با قدرت نمایی سلاح، مردم به ویژه کامیونداران را به قتل تهدید کرده بود.

او تصریح کرد: امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و ماموران انتظامی با هر فرد که بخواهد امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازد برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهند کرد.
https://jahannews.com/vdcbg8bw0rhbsap.uiur.html
jahannews.com/vdcbg8bw0rhbsap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Ramin
Romania
ماموران زحمت کش شهرستان فیروزاباد خسته نباشین
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که اون قاتل این حافظان امنیت به هلاکت رسید