شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲

جاهای دیدنی اسپانیا؛ از کاخ سلطنتی تا جزایر قناری

چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 850880
جاهای دیدنی اسپانیا؛ از کاخ سلطنتی تا جزایر قناری
اسپانیا یکی از توریستی‌ترین کشورهای اروپایی است که فرهنگ و تاریخی بسیار کهن و غنی دارد. کشور اسپانیا در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است. مرزهای آبی این کشور از دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس تشکیل شده و همین موضوع موجب شده تا اسپانیا سواحل بسیار زیبا و چشم‌نوازی داشته باشد.

اسپانیا مهد تمدن روم باستان است و طبیعت و تاریخی بسیار بی‌نظیر دارد. سازه‌های بسیار قدیمی و باشکوه اسپانیا شما را شگفت‌زده می‌کند.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با جاهای دیدنی اسپانیا صحبت کنیم و اشاره‌ای به مهمترین مکان‌های گردشگری اسپانیا خواهیم داشت. اگر علاقه‌مند به تاریخ و فرهنگ اسپانیا هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

کاخ سلطنتی مادرید؛ اقامتگاه رسمی خاندان سلطنتی اسپانیا

مادرید بزرگ‌ترین شهر و پایتخت اسپانیا یکی از زیباترین کاخ‌های سلطنتی اروپا و جهان را دل خود جای داده است. کاخ قدیمی سلطنتی مادرید نزدیک به 2000 اتاق دارد که در حال حاضر 50 اتاق این کاخ برای بازدید عموم به شکل موزه درآمده است. بازدید از این کاخ گردشگران را به قرن‌های پیش می‌برد و به‌راحتی می‌توانید در دل تاریخ قدم بزنید.

نقاشی‌های بی‌نظیر، آینه‌کاری‌های سلطنتی و دکوراسیون و معماری فوق‌العاده جذاب کاخ سلطنتی موجب شده تا کاخ سلطنتی «Palacio Real» به یکی از لوکس‌ترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا تبدیل شود. توجه داشته باشید برای خرید بليط هواپيما خارجی و داخلی می‌توانید از آژانس هواپیمایی طاها گشت اقدام کنید. طاها گشت یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین آژانس‌های هواپیمایی کشور بوده که سال‌ها است در زمینه خدمات گردشگری فعالیت می‌کند.

موزه گوگنهایم بیلبائو؛ یکی از معروف‌ترین موزه‌های جهان

یکی از جاهای دیدنی اسپانیا، موزه گوگنهایم بیلبائو است. موزه گوگنهایم بیلبائو در سال 1997 تکمیل شده است و معماری بسیار جذابی دارد. نمای ساختمان موزه توسط یکی از معماران معروف طراحی شده که با سایه و نور، طرح فوق‌العاده‌ای از این ساختمان شکل می‌گیرد.

این موزه تاریخی در شهر بیلبائو قرار گرفته است. مجسمه‌های غول پیکر و تندیس‌های بسیار زیبایی در موزه گوگنهایم قرار گرفته و آثار مربوط به قرن 20 و 21 در این موزه زیبا نگهداری می‌شود. اگر از طرفداران هنر و سبک‌های خاص هنری هستید، موزه گوگنهایم مکان گردشگری مورد علاقه‌تان خواهد بود.

توصیه می‌کنیم در سفر به اسپانیا حتما از شهر زیبای بیلبائو دیدن کنید. برای خرید تور اسپانیا می‌توانید از آژانس هواپیمایی طاهاگشت کمک بگیرید. طاها گشت برگزار کننده بهترین تورهای اسپانیا و اروپا است و خدمات بسیار مناسبی را تورهای گردشگری طاها گشت تجربه خواهید کرد.

کلیسای ساگرادا فامیلیا؛ لذت تماشای معماری فوق‌العاده

کلیسای شگفت‌انگیز ساگرادا فامیلیا یکی از جاهای دیدنی اسپانیا است که در سال 1882 میلادی طراحی شده شده است. البته بخش‌هایی از این کلیسای تاریخی همچنان در دست ساخت است. کلیسای ساگرادا فامیلیا در شهر بارسلونا قرار گرفته و سازه عظیم و باشکوه این کلیسا توسط آنتونی گائودی یکی از خوش‌نام‌ترین معمارهای اسپانیا طراحی شده است. نمای کلیسای زیبا ساگرادا فامیلیا هر چه قدر که زیباست، فضای داخلی کلیسا نیز به‌همین شکل طراحی شده است.

کلیسای ساگرادا بخش‌های مختلفی دارد و گردشگران در بازدید از این کلیسا می‌توانند بخش مصائب مسیح را که داستان به صلیب کشیدن حضرت مسیح را روایت می‌کند، تماشا کنند. کلیسای ساگرادا فامیلیا یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی اسپانیا است که در هنگام سفر به اسپانیا حتما باید از این منطقه بازدید کنید. در تورهای گردشگری طاها گشت به مقصد اسپانیا از این کلیسای دیدنی و شگفت‌انگیز می‌توانید بازدید کنید.
 

شهر سویل؛ سرزمین باشکوه اندلس

شهر سویل یا سویا چهارمین شهر بزرگ اسپانیا است که در جنوب غربی اسپانیا قرار گرفته است. کاخ‌های بسیاری در شهر سویا قرار دارد که همگی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند. قصر سلطنتی آلکازار یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهر سویا شناخته‌ می‌شود.

قصر باشکوه آلکازار در قرن 14 میلادی ساخته شده است. سبک معماری این قصر بسیار جذاب است و معماری اسلامی با معماری زمان رنسانس تلفیق شده است.  جالب است بدانید شهر سویل در حدود 2200 سال قدمت دارد و به‌عنوان یکی از تاریخی‌ترین شهرهای جهان نیز شناخته می‌شود.
 

جزایر قناری؛ یکی از لوکس‌ترین جاهای دیدنی اسپانیا

مجمع‌الجزایر قناری یکی از لوکس‌ترین مکان‌های گردشگری اسپانیا است. جزایر قناری به قاره آفریقا بسیار نزدیک است و فاصله‌ای در حدود 100 کیلومتری با آفریقا دارد.
به گفته زمین‌شناسان جزایر قناری میلیون‌ها سال پیش بر اثر فوران‌های آتش‌فشانی تشکیل شده‌اند و بلندترین قله اسپانیا با ۳۷۱۸ متر ارتفاع در جزایر قناری قرار دارد. جزایر قناری سواحل بسیار زیبا و رویایی دارد که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید مشاهده کنید.

شهر ترور یکی از زیباترین شهرهای جزایر قناری است. شهر ترور معماری بسیار زیبایی دارد و برخی از خانه‌ها در این شهر کوچک متعلق به قرن 18 میلادی هستند. برای سفر به جزایر قناری هزینه بالایی باید پرداخت کنید. در حقیقت جزایر قناری در فاصله 1000 کیلومتری اسپانیا قرار گرفته است و برای سفر به این جزایر باید ویزای شینگن داشته باشید. با سفر به یکی از زیباترین جاهای دیدنی اسپانیا، جزایر قناری؛ بهترین سواحل آفتابی دنیا را مشاهده خواهید کرد.

گاوبازی؛ یکی از سنت‌های قدیمی اسپانیا

کشور اسپانیا آداب و رسوم بسیاری دارد و یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها که به‌عنوان نمادی از اسپانیا شناخته می‌شود، گاوبازی است. ماتادورها در روزهای ۶ تا ۱۴ ژوئن فستیوال سن فرمین را در شمال اسپانیا و شهر پامپلونا اجرا می‌کنند.

فستیوال سن فرمین ریشه‌ای تاریخی دارد و مردم شرکت‌کننده در این فستیوال همگی لباس‌های سفید به‌تن می‌کنند. در این فستیوال گاوهای وحشی در خیابانی مشخص رها می‌شوند و شرکت‌کنندگان از دست آن‌ها فرار می‌کنند و بعد از آن به جشن و پایکوبی مشغول می‌شوند.

سفر به اسپانیا با تورهای گردشگری آژانس هواپیمایی طاهاگشت

در این مقاله در رابطه با جاهای دیدنی اسپانیا صحبت کردیم و اشاره‌ای به مهم‌ترین مکان‌های گردشگری اسپانیا داشتیم. کشور اسپانیا فرهنگ غنی و تاریخ بسیار کهنی دارد و به‌عنوان یکی از زیباترین کشورهای اروپایی شناخته می‌شود. توصیه می‌کنیم برای سفر به اسپانیا از خدمات تورهای گردشگری طاهاگشت کمک بگیرید. طاهاگشت برگزار کننده بهترین تورهای گردشگری داخلی و خارجی است. آژانس هواپیمایی طاها گشت خدمات بسیار مطلوب و ایده‌الی به گردشگران ارائه می‌دهد. برای آشنایی با تورها و خدمات گردشگری طاهاگشت به نشانی اینترنتی tahagasht.com مراجعه کنید.
https://jahannews.com/vdcg7z97zak9n74.rpra.html
jahannews.com/vdcg7z97zak9n74.rpra.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *