شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
۴

برگ برنده‌ای که ندارند

هرمز راسخی
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 850026
به طور قطع و یقین نه نیروهای برانداز دیگر آن نیروهای سال گذشته هستند و نه نیروهای انقلاب غافلگیر خواهند شد.
جهان نيوز - هرمز راسخی: بیست و پنجم شهریور 1401 مهسا امینی با بروز بیماری زمینه ای که داشت در یکی از مقرهای گشت ارشاد فوت نمود که این امر به دنبال خود حوادث تلخی را به دنبال داشت که بازیگران و کارگردانان آن بعضا در خارج کشور بودند و از طریق فضای رسانه ای میدان را هدایت می کردند! این روزها با نزدیک شدن به سالگشت آن حوادث تذکر چند نکته در خالی از فایده نخواهد بود:

یک: براندازان قطعا تلاش خواهند کرد تا سریالی از حوادث مختلف را رصد و یا ایجاد کرده و با متهم کردن جمهوری اسلامی دوباره آتش فتنه ای دیگر را مشتعل شازند. کشته سازی های واقعی و خیالی با استفاده از فوت شدگان حوادث مختلف در سطح کشور می تواند از جمله این حوادث و یا حوادث مشابه آن باشد.

دو: به طور قطع و یقین نه نیروهای برانداز دیگر آن نیروهای سال گذشته هستند و نه نیروهای انقلاب غافلگیر خواهند شد. بخاطر داریم که از یک سو در یک هماهنگی بسیار دقیق رسانه ها بعنوان پیشقراولان جریان غرب گرا وارد میدان شدند و با جو سازی و ارائه تصویری بسیار پرتنش از جامعه ایران، فروپاشی اجتماعی و به احتمال زیاد بدنبال آن فروپاشی جغرافیایی ایران را کلید زدند، از طرف دیگر نیروهای مردمی انقلاب که  با توطئه ای با این این وسعت و عمق که در آن تمامی اقشار برانداز نیز وارد میدان شده بودند  اقدام به مقابله با این حرکت کردند که در آن قطعا رهبری انقلاب بعنوان چشم بینا و دانای انقلاب نقش اساسی در شکست این توطئه داشتند، لکن امروز دیگر نه از آن حرکت به ظاهر مسنجم براندازان خبری هست و نه از غافلگیر شدن نیروهای انقلاب .

سه: گذر زمان نشان می دهد که براندازان مرحله به مرحله از مبارزات به زعم خود سیاسی که بدلیل عدم همراهی مردم شکست خورده است به سمت استراتژی درگیری های مسلحانه سوق پیدا کرده اند. رصد این روزهای خبرها و حوادث ماههای گذشته همگی موید این نکته است که تسلیحات به رکن اصلی براندازان بدل شده است. اگر امروز محافل رسانه‌ای، تحلیلی از احتمال احیای داعش سخن می‌گویند، نه به معنای احیای دولت اسلامی عراق و شام بلکه تلاش برای احیای تروریسم داعش است لذا امکان اینکه حرکت هایی از نوع تروریسم کور حوادث شاهچراغ شیراز و... در این ایام رخ دهد دور از انتظار نیست.

در مجموع طنر ماجرا در اینجاست که فروپاشی ساختاری در میان فتنه گران رخ داده است اما تلاش می شود تا این موضوع دیده نشود. آیا از حضور مستمر شورای خودخوانده انقلاب فواحش خبری هست؟ حامد اسماعیلیون، امیر عباس فخرآور و.... دیگران کجایند؟
https://jahannews.com/vdciruavqt1awu2.cbct.html
jahannews.com/vdciruavqt1awu2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قبول ندارم
Iran, Islamic Republic of
چی رو قبول نداری فتنه گرها رو یا متنو درست بگو ببینیم
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر ..... لعنت بر علی کریمی نامرد لعنت بر طراحان و عاملان جنبش فواحش
Iran, Islamic Republic of
خدا نگذره از کسانی که وحدت ملی در کشور را بعناوین مختلف به چالش کشیدن و قربانی امیال خود کردند ، اگر همچون گذشته همه با هم متحد باشیم و حضور حد اکثری و مشارکت بالا در همه حوزه ها داشته باشیم نه اینکه مرگ مهسا امینی و سالگرد مرگش نمی تواند برای کشور مشکلی ایجاد کنه بلکه همه دسیسه های دشمنان را با وحدت ملی میتوانیم نقش بر آب کنیم.